Gå til innhold

Tør ikke åpne døra, rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er hjemme alene eller er jeg og datter på 2 år og det ringer på døra, tør jeg ikke åpne. Dette gjelder spesielt på kveldene. Er jeg blitt for paranoid? Tenker hvis det skulle være en galning. Jeg foretrekker at hvis folk vil ha tak i meg så ringer de eller sender melding. Har flere ganger mens jeg har bodd her i 8 år opplevd rare folk har ringt på døra, eks en som snakket engelsk og ville kjøpe brennevin

Anonymous poster hash: 41429...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner absolutt hva du mener!

Har akkurat kjøpt meg sånn lenke på døren sånn at jeg slipper å åpne døren helt,før jeg har sett hvem det er.

Har ikke hatt noen ubehagelige opplevelser annet enn plagsomme Alarm selgere,men likevel føler jeg utrygg av å åpne døren når jeg ikke vet hvem det er.

Anonymous poster hash: fc5d0...e46
Skrevet

Gode gamle kikkehullene i døra er jo veldig smarte. Husker alle leiligheter hadde sån da jeg var barn, og det var egentlig veldig trygt. Her jeg bor nå er det ikke slik, men folk må jo inn i oppgangen for å banke på, så det er litt betryggende. Men jeg kjenner følelsen, imidlertid er jeg alltid for nysgjerrig til ikke å åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...