Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Fars historie er hårreisende. Håper mor sitter her på DIB. Du er en skikkelig ond dame som ikke fortjener barn. http://m.farsrettighet.blogg.no/1473139055_kampen_for__vre_med_m.html Anonymous poster hash: 50c7d...27d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Den er ikke hårreisende og bare det at bloggen heter 'farsrettighet' sier hvem som står i fokus. Klassisk 'mor er bare slem og jeg er et offer'-opplegg. Gjesp! Anonymous poster hash: 3639b...4d3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Den er ikke hårreisende og bare det at bloggen heter 'farsrettighet' sier hvem som står i fokus. Klassisk 'mor er bare slem og jeg er et offer'-opplegg. Gjesp! Anonymous poster hash: 3639b...4d3 Der var du alt ja. Et barn er ikke mors eiendom. Ta deg sammen. Anonymous poster hash: 50c7d...27d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Fy fader.. Kan ikke forstå hvorfor noen mødre er så egoistiske og ikke ser annet enn seg selv, burde ha mista omsorgen når de ikke klarer å se barnets beste, bare sitt eget ego Anonymous poster hash: 70e9c...ddb
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Der var du alt ja. Et barn er ikke mors eiendom. Ta deg sammen. Anonymous poster hash: 50c7d...27d Det sier jeg ikke, men bare det å legge ut den historien under eget navn sier sitt om at han tenker mer på seg selv og mindren på barnet. Utlevering av barnet og dertil sutring på internett er ganske så usjarmerende. Anonymous poster hash: 3639b...4d3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Dessverre er det alt for mange sånne saker og mor har så mye flere rettigheter her at jeg blir helt lei meg. Det er så mange fine fedre også som vil være med barna sine, en trist sak for far og sønn. Dere som oppfører dere sånn, skjerp dere! Anonymous poster hash: 929d3...c74
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Det sier jeg ikke, men bare det å legge ut den historien under eget navn sier sitt om at han tenker mer på seg selv og mindren på barnet. Utlevering av barnet og dertil sutring på internett er ganske så usjarmerende. Anonymous poster hash: 3639b...4d3 Når du opplever deg selv som rettsløs blir man desperat til slutt. Jeg kunne funnet på å stå frem i media selv om min mann hadde nektet meg å se barna hvis vi skulle bli skilt. Anonymous poster hash: 50c7d...27d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Dessverre er det alt for mange sånne saker og mor har så mye flere rettigheter her at jeg blir helt lei meg. Det er så mange fine fedre også som vil være med barna sine, en trist sak for far og sønn. Dere som oppfører dere sånn, skjerp dere! Anonymous poster hash: 929d3...c74 Det er dårlig mødre og fedre og slike ting bør ikke skje. Samværsforeldre har nok av rettigheter men ikke plikter. Og dagens barne og likestillingsminister skal gjøre det vanskeligere for de som har hovedomsorgen og. Tenk og på alle de fedre der ute som gir så fullstendig faen i ungene sine. Enda verre når de ønsker kun samvær med en av ungene. Bare les her inne så ser du. Anonymous poster hash: 6f1fd...a62
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Skulle likt å hørt moren sin versjon nei,vedder på at den er ganske annerledes å der kommer det nok frem at faren ikke er god pappa som han prøver å fremstå. I innlegget hans står det ingenting om hvilke feil han har gjort,å det viser jo bare at han mangler selvinnsikt. Anonymous poster hash: b960e...863
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Det er dårlig mødre og fedre og slike ting bør ikke skje. Samværsforeldre har nok av rettigheter men ikke plikter. Og dagens barne og likestillingsminister skal gjøre det vanskeligere for de som har hovedomsorgen og. Tenk og på alle de fedre der ute som gir så fullstendig faen i ungene sine. Enda verre når de ønsker kun samvær med en av ungene. Bare les her inne så ser du. Anonymous poster hash: 6f1fd...a62 Enig. Man skal liksom ha krav og rettigheter som foreldre, men hva med plikt?? En jeg vet om vil ikke ha noe med barnet sitt å gjøre, bare fordi han ikke liker mor. Jeg har sett all korrespondanse på både sms, mail o.l, så VET at det ikke er mor som setter seg på bakbeina. Han mener det får være opp til barnet å ta kontakt når h*n er gammel nok til det. Far bor innenfor ca 30 min reisevei. Men jeg forsvarer IKKE de mødrene som saboterer og holder igjen samvær bare for å være biatches! Anonymous poster hash: 2b79d...545
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 "Alltid to sider av en sak, men denne provoserer meg"? Da antar jeg du har hørt den andre siden av saken også? Anonymous poster hash: 04c52...cc7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Det er når man leser slike saker at det er viktig å huske at det er minst to sider av en sak. Mors historie er nok litt annerledes. Anonymous poster hash: 9d704...736
sug lut Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 Tenk hvilke dybder av angst og provoserthet du kunne oppnådd om du leste tysk stagspropaganda fra tredvetallet.
me_87 Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Vedder på at moren sin historie er ganske ulik faren sin..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Det sier jeg ikke, men bare det å legge ut den historien under eget navn sier sitt om at han tenker mer på seg selv og mindren på barnet. Utlevering av barnet og dertil sutring på internett er ganske så usjarmerende. Anonymous poster hash: 3639b...4d3 Enig. Offentlig skittentøyvask er aldri lurt. Særlig ikke når man bruker det til å henge ut sitt eget barns familie. En vakker dag er ungen stor nok til å lese det selv.... Nei, nei, nei. Anonymous poster hash: 8109c...9f6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 Skulle likt å hørt moren sin versjon nei,vedder på at den er ganske annerledes å der kommer det nok frem at faren ikke er god pappa som han prøver å fremstå. I innlegget hans står det ingenting om hvilke feil han har gjort,å det viser jo bare at han mangler selvinnsikt. Anonymous poster hash: b960e...863 At han møter uanmeldt på føden samme dag som hun har født et prematurt barn, og syns 20 minutter er skandaløst lite på dag to ("ble nærmest kastet ut") forteller vel litt om hvor navlebeskuende han er. Anonymous poster hash: 8109c...9f6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 At han møter uanmeldt på føden samme dag som hun har født et prematurt barn, og syns 20 minutter er skandaløst lite på dag to ("ble nærmest kastet ut") forteller vel litt om hvor navlebeskuende han er. Anonymous poster hash: 8109c...9f6 Hvor står det at han møtte uanmeldt? Anonymous poster hash: d108e...217
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Hvor står det at han møtte uanmeldt? Anonymous poster hash: d108e...217 "Jeg fikk kun en melding fra barnemor der det stod at fødselen var ferdig og at han var prematur, men frisk og fin. Jeg ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg kjørte bort til kvinneklinikken for å stille opp og med et håp om å få se sønnen min, men det var ikke mulig. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var ønsket. Jeg forsøkte å argumentere meg frem til at jeg gjerne ville se mitt eget barn" Anonymous poster hash: 8109c...9f6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Ethvert innlegg, uavhengig sak mister totalt sin troverdighet når forfatteren fremstiller seg selv som godheten selv som vil alles beste, mens motstanderen er en ondskapsfull jævel. Dette innlegget er trolig skrevet av en mann med svært lite selvinnsikt. Anonymous poster hash: 2d2e6...01d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 Ja, det er nok en side til ved denne saken. Du virker ganske enkel dersom du tror dette er den full og hele sannhet HI. Anonymous poster hash: 73e83...2da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #21 Skrevet 8. september 2016 Det er VELDIG skummelt å "Heie på ene parten" i slike saker hvor man kun leser en side av saken. I VG eller Dagblad var det for noen år siden sak om barn hvis foreldre var skilt og den ene drev med overgrep ved samvær. I disse sakene var det far som var overgriper,- i alle sakene fikk far til slutt hovedomsorg for barna i alle sakene var det benyttet samme advokat fra fedrenes side for å vinne frem,- i alle saker var barna taperne..... At det var kun mannlige overgripere her var tilfeldig, da det var disse sakene de kunne skrive om som i ettertid og det var bevist at det hadde skjedd flere alvorlige feil underveis. At mor hadde bevis og anklaget far for overgrep ble vridd til at det var løgnaktige anklager for å ramme en "uskyldig far som bare ville være til stede i barnets liv".... At mor "alltid vinner omsorgstvister" var også bevisst brukt og misbrukt i rettsaker og saker hvor dette ikke VAR tilfeller var brukt som "bevis" i at det var slik i disse tilfellene også. Det var vel også intervju med flere av barna selv og det var hårreisende lesing. Var ikke snakk om fantasifulle 2-8 åringer, men også traumatiserte 10-12åringer som ikke ble trodd og hadde nærmest blitt påstemplet "hjernevaskede lystløgnere" av overgripers advokat underveis i saken. Jeg mener IKKE blogger her er overgriper, og historien kan godt være helt og holdent akkurat som beskrevet,- men man skal være forsiktig med å dømme mor nord og ned også. Det STORE problemet til syvende og sist er at det faktisk finnes de som melder inn ALVORLIGE anklager mot den andre forelder til barnet,- for å holde denne ute av livet til barnet/-a. Det er DISSE som ødelegger for alle ærlige folk som enten er redd for eller vet at den andre omsorgspersonen er overgriper og ødelegger for de som på skittent vis blir holdt vekk fra sine barn av kyniske hensikter fra den andre parten. Til syvende og sist er det ALLTID barna som taper... Anonymous poster hash: 1b6a1...bb2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #23 Skrevet 10. september 2016 mange slike mødre dessverre Det hadde vært interessant å tatt en diskusjon med deg tror jeg. Evner du å se at en sak har flere sider? Du kommer ofte med fryktelig enkle svar. Godt mulig du gjør det for å provosere? Anonymous poster hash: 04c52...cc7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #24 Skrevet 10. september 2016 Min eksmann kunne skrevet dette da han ikke er fornøyd med samværs ordningen. Mange i omgivelsene våre mener jeg er ei slik mor fordi jeg ikke gir min eksmann 50/50 fordeling (han har hatt vanlig samvær) og ryktene om meg er mange og stygge. Selv har jeg valgt å skjerme barnet og ikke ta en offentlig debatt, men sannheten er at FVK, helsestasjonen og barnehagen mener samværet burde vært mindre da barnets adferd i samhandling med far skaper store bekymringer. Far har sågar i samtale med meg og FVK lagt ut om hvor glad han er for å ha barnet for da har han noen å snakke med om hvor fælt han har det, og hvor grusom jeg er. Han har også gjentatte ganger når jeg har hentet barnet etter samvær fortalt barnet at nå skal pappa bare gråte fordi barnet drar fra han og lar han være alene (barnet er bare syv år og blir utrolig lei seg). Han klarer heller ikke å ta imot veiledning og forstå at det er barnets beste som gjelder og ikke mor eller far sine følelser, FVK har prøvd gjentatte ganger i møter med kun han eller meg og han. Jeg har et drøss av skriftlig kommunikasjon hvor han truer med å drepe meg, eller kidnappe barnet for å skjerme dem mot meg og listen på overtramp går i all evighet. Heldigvis for barnet stevnet far meg for retten for 8 måneder siden (jeg var i ferd med å fremme sak for å frata han samvær) og psykolograpporten for far ble knusende. Og istedefor å få mer samvær får han nå kun samvær en gang i uken (2 timer) med tilsyn. Nå er jo ryktene mot meg enda verre og jeg har visstnok manipulert hele rettsystemet, og lysten til å slenge dommen i trynet på folk er stor men det ville blitt en kortvarig glede da det til syvende og sist ville vært barnet som ville bli den store taper hvis jeg gikk i offentlig krig med faren. Anonymous poster hash: d523d...b7a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #25 Skrevet 10. september 2016 Min eksmann kunne skrevet dette da han ikke er fornøyd med samværs ordningen. Mange i omgivelsene våre mener jeg er ei slik mor fordi jeg ikke gir min eksmann 50/50 fordeling (han har hatt vanlig samvær) og ryktene om meg er mange og stygge. Selv har jeg valgt å skjerme barnet og ikke ta en offentlig debatt, men sannheten er at FVK, helsestasjonen og barnehagen mener samværet burde vært mindre da barnets adferd i samhandling med far skaper store bekymringer. Far har sågar i samtale med meg og FVK lagt ut om hvor glad han er for å ha barnet for da har han noen å snakke med om hvor fælt han har det, og hvor grusom jeg er. Han har også gjentatte ganger når jeg har hentet barnet etter samvær fortalt barnet at nå skal pappa bare gråte fordi barnet drar fra han og lar han være alene (barnet er bare syv år og blir utrolig lei seg). Han klarer heller ikke å ta imot veiledning og forstå at det er barnets beste som gjelder og ikke mor eller far sine følelser, FVK har prøvd gjentatte ganger i møter med kun han eller meg og han. Jeg har et drøss av skriftlig kommunikasjon hvor han truer med å drepe meg, eller kidnappe barnet for å skjerme dem mot meg og listen på overtramp går i all evighet. Heldigvis for barnet stevnet far meg for retten for 8 måneder siden (jeg var i ferd med å fremme sak for å frata han samvær) og psykolograpporten for far ble knusende. Og istedefor å få mer samvær får han nå kun samvær en gang i uken (2 timer) med tilsyn. Nå er jo ryktene mot meg enda verre og jeg har visstnok manipulert hele rettsystemet, og lysten til å slenge dommen i trynet på folk er stor men det ville blitt en kortvarig glede da det til syvende og sist ville vært barnet som ville bli den store taper hvis jeg gikk i offentlig krig med faren. Anonymous poster hash: d523d...b7a Det hjelper ikke å slenge dommen i trynet på slike. Min erfaring er at folk tror på løgner -fordi de VIL tro på løgnene-. Om de så står ansikt til ansikt med fakta så hjelper det ikke, de ønsker å tro på løgnen heller enn sanningen. Han sjarmerte deg. Nå har du sett hva han er for en. En etter en innser mange andre også det. Da vil de ikke tro på løgnen lenger. Anonymous poster hash: feb13...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå