Gå til innhold

Begynner og bli litt babysyk... Har ett problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vet ikke om jeg tør siden jeg bor så langt vekke fra mine foreldre .. Noen andre som bor langt hjemmefra og besteforeldre?

Synses det blir så bortkastet for deres del, får jo aldri treffe barnebarna. Bor i Norge alle sammen.

Rar tanke, men jeg tenker sånn på det .. :(

Anonymous poster hash: 39125...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor 50 mil unna mormor. Det går helt fint. Vi ser hverandre to-tre ganger i året. Barna kjenner henne godt.

Skrevet

Ja det syns jeg var rart å ta med i tankene når man vurderer barn.

Men hvorfor du tenker sånn skal jeg ikke mene så mye om egentlig.

Men det er jo du som skal ha barn sant?

Vi har heller ikke mye familie i nærheten. Er heller ikke vokst opp i en storfamilie.

Men det fungerer det også!

Anonymous poster hash: 92ca4...7af

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du tenker på det. Dette var grunnen til at jeg valgte å flytte hjem når jeg skulle få familie. Nå er vi så heldige og ha alle besteforeldrene her. Mini blir hentet i barnehagen en gang i uken og blir passet hver 4 helg. De har veldig stor glede av hverandre <3 

Anonymous poster hash: 5127b...207
Skrevet

Jeg har bodd fem-ti minutters gange fra foreldrene mine hele tiden etter at vi fikk barn. Det har kunnet gå måneder mellom hver gang vi så hverandre. Ofte jul, påske, 17. mai og sommer og så noen få ganger utenom det. Interesse er viktigere enn fysisk nærhet, føler jeg. Mine foreldre har vist såpass tydelig at de ikke er interesserte i barnebarna, og da er det egentlig verre at de bor så nært.

Anonymous poster hash: 4928f...c4b

Skrevet

Vi bor på mannes hjemplass, og mulighet for å flytte til mine er ikke der. Han har jo sine her, og de er mange og gode. Men er ekstra sårt at mine er så langt unna.

Vi er ikke alene, bare halvparten ..

Anonymous poster hash: 39125...150

Skrevet

Hadde ikke latt det stoppe meg. Du kan holde kontakt ved å reise til dem litt oftere når du har permisjon. De vil sikkert besøke dere også noe hyppigere enn de pleier.

Så har man jo internett med bilde og lyd😄

Eldste så besteforeldrene og tanter/onkler oftere det første halvannet året da vi bodde to timer unna, enn nå, da alle besteforeldre/tanter/onkler/søskenbarn bor innenfor en radius på 20 min med bil.

Anonymous poster hash: b05c4...ff0

Skrevet

Ikke la det stoppe deg, det er jo dere som skal ha barn, ikke de. Mine foreldre bor 100 mil unna, svigers bor i et annet land. Det er bare sånn det er, man må gjøre det beste ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...