Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Med unntak av å være så dum at jeg blir tatt. Vet ikke om jeg ønsker skilsmisse. Ikke bestemt meg. Har sagt til han at jeg tenker på hva jeg vil gjøre. Dette skjedde for et halvt år siden. Pågått over noen måneder. Han innrømmer bare det han er knepet på. Jeg vet de har overnattet sammen, men han sier de ikke har hatt sex. Lite sannsynlig mao. Nå har jeg truffet en mann. Lett bytte nå som jeg hungrer etter bekreftelse. Vi er begge gift. Han viser tydelig at han vil ha meg. Vurderer å ligge med han. Føler jeg "fortjener det": Skjønner jo at det ikke fungerer helt sånn, men... Anonymous poster hash: a89c2...afc
*Miss Marple* Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Så kan du jo etterpå si at pappa'n din er sterkere enn pappa'n hans, så er dere skuls.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Oppskriften til å ødelegge for deg selv og forholdet. Men det er jo ditt valg... Det er et halvt år siden utroskapen til mannen. Enten jobber du for å komme over det, eller så går dere hver til dere. Du har helt klart ikke kommet over det, så anbefaler deg/dere parterapi før du gjør noe dumt. Uansett hva mannen din har gjort så "fortjener" du ikke å være utro. Men du kan selvfølgelig velge å være like drittsekk som han har vært mot deg - men da må du også leve med å vite at du er minst like stor drittsekk som mannen din. Mannen din har gjerne hatt noe følelser for den andre dama, du vil bare være utro som en privat hevn - det er etter min mening enda mer nedrig enn det mannen din har gjort. Anonymous poster hash: ed1e7...343
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Og det du selv har gått gjennom etter du oppdaget at mannen din var utro.... det velger du nå bevisst å utsette en annen kone for. Anonymous poster hash: ed1e7...343
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Og det du selv har gått gjennom etter du oppdaget at mannen din var utro.... det velger du nå bevisst å utsette en annen kone for. Anonymous poster hash: ed1e7...343 Vi blir jo ikke tatt, for er ikke så tette i pappen som mannen og hans elskerinne. Anonymous poster hash: a89c2...afc
Mamma_til_2 Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Vi blir jo ikke tatt, for er ikke så tette i pappen som mannen og hans elskerinne. Anonymous poster hash: a89c2...afc Nei nei klart ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Vi blir jo ikke tatt, for er ikke så tette i pappen som mannen og hans elskerinne. Anonymous poster hash: a89c2...afc Om han får dårlig samvittighet og forteller det til kona si, eller hu har en følelse av at noe ikke stemmer og fersker dere.. Utrolig dumt å ødlegge en annen familie for å få hevn.. Ligg heller med mannen til elskerinna til din mann da.. Anonymous poster hash: 15963...ef4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Om han får dårlig samvittighet og forteller det til kona si, eller hu har en følelse av at noe ikke stemmer og fersker dere.. Utrolig dumt å ødlegge en annen familie for å få hevn.. Ligg heller med mannen til elskerinna til din mann da.. Anonymous poster hash: 15963...ef4 Han er ikke noe fin. Hi Anonymous poster hash: a89c2...afc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Synes ikke litt synd på deg en gang, når du vurderer å ødelegge en annen familie av hevnlyst.. Anonymous poster hash: d9559...54c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Hahahah, ganske sikker på at dette er et nettroll ja Anonymous poster hash: 15963...ef4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Bedre å flytte fra hverandre for å se om "gresset er grønnere på andre siden" så får dere heller se om dere vil tilbake til hverandre. Men da får du tåle at mannen din har seg med andre damer samtidig som du treffer andre menn. Anonymous poster hash: 33327...107
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 Jeg skjønner tankene dine hi. Mannen hadde planlagt å møte eksen da vi skulle på ferie til foreldrene hans et annet sted i landet. Jeg oppdaget det og leste alle de flørtende meldingene de hadde sendt. Vet ikke om han har vært utro i tillegg, men det knakk meg fullstendig. Jeg følte meg så jævlig, men han tryglet og ba om at jeg skulle tilgi han og at vi skulle prøve igjen. Jeg ga han en ny sjanse, men alt inni meg strittet i mot. Å ha sex med han var så krenkende for meg at jeg bare følte smerte og sinne når vi var i den fasen med å bygge opp forholdet igjen. Eneste jeg tenkte på var at jeg ville ta hevn. Jeg ville få bort alle disse vonde følelsene om at jeg var lite verdt. Så en kveld da vi var på fest og så møtte jeg en gammel bekjent. Han var fin, vi sendte mye blikk i løpet av kvelden. Vi ble fulle. Mannen dro hjem, men vi ble igjen begge to. Vi snek oss unna de andre og endte opp med å kline. Vi gjorde ikke noe mer. Han hadde også kjæreste, men sa så mye fine ting til meg som jeg trengte å høre. Jeg fortalte ikke dette til mannen. Men alle de vonde følelsene jeg hadde inni meg forsvant. Jeg klarte å tilgi han, og vi er sammen den dag idag. Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde vet jeg at jeg ikke hadde klart å fortsette forholdet. Så for meg kurerte det følelsene. Jeg tok hevn og det hjalp. Det gjør vel meg til en like råtten person, men sånn var det bare. Anonymous poster hash: 1427c...bda
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Hvor mye du enn vil ta hevn, finn deg en singel mann! Ikke synk så lavt at du ødelegger et ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Finn dere for all del en singel person.. Hvorfor ødelegge andre ekteskap/forhold og la andre få det like vondt som du/dere har nå? Anonymous poster hash: 15963...ef4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 Da mister du overtaket... Anonymous poster hash: 57700...7d3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Da mister du overtaket... Anonymous poster hash: 57700...7d3 Dette 🖕. Og det er et innmari viktig poeng. Anonymous poster hash: 22ec0...201
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Du smeller i alle fall kroken på døra mht å gjenoppbygge forholdet. Men det er jo også et valg man kan ta. Bare man er klar over at det er ens eget bevisste valg, og ikke en slags naturkraft som kom av seg selv fordi det var "han som begynte"... Anonymous poster hash: 77ffc...da0
Giss Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Jeg bruker å si til ungene mine: "Om noen andre gjør noe galt betyr ikke det at det er greit for deg også å gjøre noe galt. Du må selv tenke etter om det er lurt å gjøre uansett hva andre gjør." Det gjelder vel like mye for voksne som for barn.
mann 70 Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 Det viktigste er å holde familien samlet. Fokus er ikke deg men familien. Utroskap bør ikke være skilsmissegrunn i dag. Tilgi mannen din. Du må gjerne ta hevn og prøve det samme, men holdt det for deg selv. Vanskelig å gjøre det som er riktig til enhver tid. Husk alltid på at familien samlet er viktigst. Du må gjøre det som skal til for å fortsette forholdet. Bare du vet hva som er best. Ikke la moralistene bestemme over deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #21 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, mann 70 skrev: Det viktigste er å holde familien samlet. Fokus er ikke deg men familien. Utroskap bør ikke være skilsmissegrunn i dag. Tilgi mannen din. Du må gjerne ta hevn og prøve det samme, men holdt det for deg selv. Vanskelig å gjøre det som er riktig til enhver tid. Husk alltid på at familien samlet er viktigst. Du må gjøre det som skal til for å fortsette forholdet. Bare du vet hva som er best. Ikke la moralistene bestemme over deg. Lykke til. Hvorfor dytte opp en 2 år gammel tråd? Anonymkode: 7868a...572
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #22 Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, mann 70 skrev: Det viktigste er å holde familien samlet. Fokus er ikke deg men familien. Utroskap bør ikke være skilsmissegrunn i dag. Tilgi mannen din. Du må gjerne ta hevn og prøve det samme, men holdt det for deg selv. Vanskelig å gjøre det som er riktig til enhver tid. Husk alltid på at familien samlet er viktigst. Du må gjøre det som skal til for å fortsette forholdet. Bare du vet hva som er best. Ikke la moralistene bestemme over deg. Lykke til. For en selvmotsigelse; familien betyr alt, vær gjerne utro også, men utslett deg selv for å holde familien samlet!? Tøv tøv tøv!!! Anonymkode: 82fa3...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå