Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Tror de ikke at noen ser det? Bryr de seg ikke om at noen ser det? Var på besøk hos en kompis i går, og mens vi ligger på sofaen og ser på film, stikker han hånden ned i buksa og klør(?) seg på et eller annet sted nedi der. Har sett så utrolig mange menn som gjør dette helt åpenlyst, men aldri noen damer. Hva hadde gutta sagt hvis vi damene plutselig stappet hele hånda ned under både bukse og truse, klødde oss godt på dåsa og latet som om det var helt normalt?! Er det liksom noe annet når menn gjør det? Anonymous poster hash: c217c...9fe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Har en sånn hjemme, han forstår visst ikke at det er ufint og ekkelt.. Ser mange menn som "retter på utstyret" i offentligheten, så de tenker vel ikke noe videre over det selv? Anonymous poster hash: 8929a...e54
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Kanskje vi også bare skal begynne "rette litt" fordi det er så ubehagelig når ting ligget feil Dra litt i trusa for bindet er skjevt, stikke hånda i bh'en og rette litt på puppen, hånda ned bak for å dra trusa ut av rumpa o.l 😉 Anonymous poster hash: c6732...d5d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Kanskje vi også bare skal begynne "rette litt" fordi det er så ubehagelig når ting ligget feil Dra litt i trusa for bindet er skjevt, stikke hånda i bh'en og rette litt på puppen, hånda ned bak for å dra trusa ut av rumpa o.l 😉 Anonymous poster hash: c6732...d5d Hvorfor ikke egentlig? Anonymous poster hash: 4f312...3d9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Jeg har tenkt akkurat det samme. Anonymous poster hash: fea10...dbd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Kan de ikke gå på do eller i et annet rom da? Så utrolig kvalmende med pungsvette på hendene. Herlig når man spiser av samme chipsskål etterpå. Og hvorfor har menn så utrolig dårlig håndhygiene?? Det lurer jeg på🤔 Anonymous poster hash: 2479a...a32
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Ikke alle menn. Min mann retter av og til på utstyret, men da gjør han det på utsiden av klærne. Han stikker aldri hele hånda nedi buksa, i alle fall aldri når jeg ser det. Anonymous poster hash: 2827c...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå