Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Vi ble forespurt om sønnen til min bror kunne være hos oss en helg i oktober. Sønnen vår syntes det var kjempegøy, og har gledet seg veldig til det. Nå kommer min brors kone, og sier at han ( fetteren) skal bare være hos oss fra fredag til lørdag, så skal han på hytta med sin mormor og morfar fordi de skal være barnevakt for barna til broren til min svigerinne. Min brors familie er stort sett sammen med min svigerinnes familie hele sommeren, drar på ferie sammen, så det er ikke slik at min nevø ikke har sett sine fettere og kusiner på lang tid liksom. Min sønn ser også fetteren sin ofte, iom at vi bor i nærheten, men det er ikke ofte han er her på overnatting. Jeg mener jo at nevøen vår kunne fått være her i helgen, slik den opprinnelige planen var. Nå må jeg kjøre han til hytta, og sette han av der. Vet at min sønn også hadde hatt veldig lyst å vært der pga det er et paradis for barn, men han blir aldri invitert dit. Huff, ble ganske rotete dette, men kanskje det er mulig å skjønne hva jeg mener 😊 Anonymous poster hash: 31d27...cc4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Skjønner st det er kjedelig for sønnen din. Spør om du heller kan kjøre han dit på søndag da, siden sønnen din hadde gledet seg til en hel helg sammen. Skader ikke spørre, værste du kan få er et nei. Og at hans mormor skulle ha din sønn på hytta er kanskje litt mye å kreve? Men du vet jo deres relasjon best Anonymous poster hash: 11e73...d76
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Da syntes jeg de faktisk får skaffe skyss til hytta selv! Anonymous poster hash: 6fb26...da0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Hadde glatt bedt de ordne skyss til hytta selv. Høres ut som at de far fått et 'bedre' tilbud i etterkant og så ditcha dere. Anonymous poster hash: 134cb...a3c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Da kan de kjøre til hytta selv vis det er et stykke. Merkelig opplegg. Da hadde jeg heller invitert dette barnet en annen helg hvor han kan være hos dere hele helgen. Anonymous poster hash: ae748...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå