Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Skal hoppe i det og prøve. Men hvor er de flinke til å sette? Erfaringer? Er ikke redd for sprøytestikk, det er det samme hva det koster. Bare resultatet blir perfekt! Anonymous poster hash: b1a68...9dc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Jeg skulle ta botox men var også redd for nåler så jeg drøyde det og prøvde andre alternativer. Jeg er nå helt kvitt sinnarynken ved hjelp av tua trend og frownies, anbefales på det sterkeste. Tua trend vil hjelpe på å stramme huden og støtte opp musklaturen under mens frownies vil redusere synligheten og muskelminne til rynken Frownies er et lite plaster du tar på om kvelden og sover med, neste dag er huden helt glatt. Rynken kommer tilbake i løpet av en stund men rynken blir mindre og mindre synlig og til slutt går den bort. Tua trend vil også hjelpe på at rynken forsvinner og huden blir glattere. Så jeg skal ikke ta botox iallefall Bare tenkte å nevne det for den løsningen er iallefall mye billigere enn botox, og bedre for det ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 06508...a17
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Jeg er veldig fornøyd med Elipse klinikken på Smestad. Tok sinnarynken her. Den er fortsatt synlig, men jeg slapper mye mer av i området og har ikke hatt spenningshodepine siden! Anonymous poster hash: d8d7b...65d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Takk for svar! Flere forslag? Anonymous poster hash: b1a68...9dc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Dytt Anonymous poster hash: b1a68...9dc
Nina Jørgen Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Ser det er en litt gammel tråd, men jeg har blitt frelst etter å ha funnet min "faste" filler sykepleier - Sandra hos Beauty Medical på Torshov, mer naturlig resultat skal du lete lenge etter. Tror faktisk ikke hun er så veldig dyr heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå