Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Flere som elsket den serien? Gleder meg sånn til å se den! Selv om det er kjipt at Rachel ikke er med mer (gråt som en unge da hun døde).  Anonymous poster hash: 6bd37...a45
sug lut Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Og den får jevnt over gode kritikker også, dette blir bra. Kanskje jeg skal kjøre gjennom de gamle dvd'ene som oppvarming...
Elina Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Gleder meg Jeg viste at Rachel skulle dø sÃ¥ jeg ungikk Ã¥ se den episoden NÃ¥r kommer den da?Â
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Vet ikke. Visstnok akkurat hatt premiere i uk  Anonymous poster hash: 6bd37...a45
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Men husker noen den andre unge-par-serien fra BBC som het Hearts and Bones? Kun to sesonger, få episoder, med blant annet Damien Lewis, Amanda Holden og Hugo Speer? Anonymous poster hash: 8358c...bd4
the amazing spidermamma Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Oj, dette kan bli spennende! Prøvde å se opp igjen den gamle, men da føltes den veldig datert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå