Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Har møtt en fantastisk mann. Vi bor 45 mil fra hverandre. Han har 50 prosent omsorg for sine barn. Jeg har 60 prosent omsorg for mine. Begge bor nær den andre forelderen. Yngste av barna er 8 år. Bare å gi opp? Det er den beste mannen jeg noen gang har truffet. Anonymous poster hash: db1c9...0a6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Ikke gi opp før det er prøvd 😊 Anonymous poster hash: ebe88...1af
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hvilke jobber har dere? Hvis dere er fleksible og kan være mye på besøk hos hverandre (hjemmekontor, avspasering) når dere ikke har barna kan det vel gå bra. Men skal dere sees en helg annenhver mnd blir det nok veldig tungt... Anonymous poster hash: 88f82...3a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Hvilke jobber har dere? Hvis dere er fleksible og kan være mye på besøk hos hverandre (hjemmekontor, avspasering) når dere ikke har barna kan det vel gå bra. Men skal dere sees en helg annenhver mnd blir det nok veldig tungt... Anonymous poster hash: 88f82...3a0 Vi kan være hos hverandre torsdag til fredag annenhver uke. I tillegg til ferier. Hi Anonymous poster hash: db1c9...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå