Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Vår datter sliter med blødninger som er kraftige og vonde. Hun blør mye og har vært uheldig på skole og hjemme. Det verste er at hun blør annen hver uke. Og blør i over en uke om gangen. Jeg har time til legen. Men var lang ventetid så nå har jeg ringt helsestasjonen og har fått time der i morgen. De skulle hjelpe meg å få time tidligere til legen. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: f14fe...bf3
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Noen er uheldige å får kraftig mens. Jeg måtte gå på en 3 mnd p pille kur når jeg var 12 år pga kraftig mens. Det hjalp veldig.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Noen er uheldige å får kraftig mens. Jeg måtte gå på en 3 mnd p pille kur når jeg var 12 år pga kraftig mens. Det hjalp veldig. Så godt å høre det hjalp. En ting er at den er kraftig. Men den kommer så ofte. Hun føler liksom den opptar hele livet hennes. Veldig hemmende for henne når det er slik. Hi Anonymous poster hash: f14fe...bf3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg hadde det slik da jeg var ung. Fikk til slutt lov til å begynne med p-piller da jeg var 16 år. Da hadde jeg slitt i 4 år. Det har vært like ilie hver gang jeg har sluttet på hormonprevensjon ( skulle bli gravid) og nå som jeg er sterilisert og uten annen prevensjon. Hadde hatt et håp om at det skulle bedre seg med årene, men nei. Anonymous poster hash: 9001e...0e9
Musemora Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Gå til gynekolog. De kan sette henne på p piller. Da kan hun gå på det 5-6 mnd i slengen og bare ha mensen 2-3 ganger i året eller sjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 off, stakkars:( Akkurat slik hadde jeg det da jeg var på hennes alder! Det var grusomt, og jeg følte meg så ekkel (for mensen var jo kjempe ekkelt da ) Jeg ble tatt med til legen og fikk p-piller. Det gjorde at jeg fikk god kontroll på blødningene. Etter et års tid kunne jeg slutte på pillene, for da hadde syklusen stabilisert seg Jeg ble aldri fortalt at det var p-piller eller prevensjon, jeg fikk beskjed om at det var medisin - og det var det jo for meg:) Nå er vel barn litt mer opplyste da;) Lykke til! Anonymous poster hash: 508d4...f09
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Tusen takk for svar. Da er det håp for oss. Skal be om p piller. Kan jo ikke ha det slik. Og nå har hun gått slik siden mars. Vi gar vært til lege før sommer..men fikk beskjed om å vente å se om det stabiliserte seg av seg selv. Men nå klarer jeg ikke se at hun har det slik mer. Anonymous poster hash: f14fe...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå