Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Noen her som er har erfaring med å bytte bhg? Vi skal flytte,barna og jeg. Så da blir det ny bhg. Kjenner jeg gruer meg veldig til det. De har jo sitt kjennskap her i sin gamle bhg. Vi flytter langt vekk og, så noe besøk blir vanskelig å få til. Barna har to og tre år igjen før skolestart. Anonymous poster hash: 7877d...a89
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Er som regel helt problemfritt barnet mitt byttet barnehage flere ganger grunnet flytting. Anonymous poster hash: a5b33...cf3
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Det pleier å gå fint, barn er flinke til å tilpasse seg. Men du bør beregne noen dager til ny tilvenning.
MJ<3 Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Det pleier å gå ganske bra er min erfaring. Da barn tilpasser seg veldig raskt. Vi gjorde dette da min var 4,5 år. Han sa han gledet seg til ny bhg, men var nok ganske nervøs likevel. Merket dette ved at han plutselig begynte å tisse på seg ofte ca en uke før start. Det gikk heldigvis over så snart han hadde startet
Mamma til 2 søte Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Gikk over alle forventning for min på 1,5 år. Hadde kun gått 4-5 mnd i bhg, men det gikk faktisk bedre i den nye enn den gamle 😊
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Det gikk ikke så bra her, flyttet da sønnen vår var 4. Han gråt hver kveld og ved levering i flere uker fordi han ville tilbake til den gamle barnehagen. Så ble det bedre en periode for så å gå tilbake til det samme igjen. Men vi hadde byttet til en dårlig barnehage fant vi ut etter hvert. Gjorde litt bedre research enn vi hadde gjort første gangen, byttet igjen, og alt ble mye bedre med en gang. Så hvordan den nye barnehagen er har veldig mye å si. Anonymous poster hash: 86da6...7fa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Her gikk det veldig bra. Byttet bhg nå i høst da han skulle på storbarn. Gikk fra en bra bhg til en bra bhg Anonymous poster hash: 656c9...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå