Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Fikk du en følelse av hva skjønn dt var og stemte dt? Jeg følte feil med nr 1 men rett med nr 2 må med nr 3 så føler jeg jente men får ikke vite skjønn før 19 oktober så er veldig spent på om magefølelsen sier rett. Ikke at det betyr særlig om det er gutt eller jente, har en av hver fra før. Men gleder meg til og vite slik jeg kan begynne å handle inn😊 Anonymous poster hash: 6c73c...a0d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Her stemte min følelse med 3 ultralyder i alle fall. Jeg mener jente, og de har sagt jente 3 ganger. Termin om 1 mnd. Så får vi se da Anonymous poster hash: 601e7...76c
Pobie Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Min magefølelse stemte ikke. Var overbevist om jente men det var en gutt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Det heter kjønn. Og ja, fikk en magefølelse og den stemte. Anonymous poster hash: 5d9eb...454
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Magefølelse på gutt og det ble gutt. Neste gang skal vi ikke vite. Anonymous poster hash: 3a5ee...aec
sug lut Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Kjønn kjønn kjønn kjønn kjønn kjønn kjønn kjønn kjønn
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 "Hva skjønn"? Hvilket kjønn! Og nei, ingen følelser angående kjønn. Det er rett og slett bare tullprat. Anonymous poster hash: 917b9...1e3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 KJØNNET stemte 1.gang men ikke 2. 😊 Hadde uansett ikke noe å si hvilket kjønn det ble. Anonymous poster hash: efda3...c98
Marriet Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Var overbevist om at det var jente. Det var feil.
*Miss Marple* Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 KJønnet stemte tre av fire ganger for meg. Det er helt merkelig, men jeg var veldig sikker på hvilket kjønn som bodde i magen og bare nikket da jordmor fortalte det. Bortsett fra den gangen jeg tok feil, da tok det flere uker etter at baby var født før det virkelig gikk opp for meg (vi fikk ikke vite det på ul den gangen i forrige århundre)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 DA du ble gravid Hvilket kjønn Å vite, ikke "og vite" Her er i tillegg de kommaene du utelot: ,,,,, Anonymous poster hash: c3ba9...a53
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Jeg hadde rett begge gangene. Følte på meg hvilket kjønn det var.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 DA du ble gravid Hvilket kjønn Å vite, ikke "og vite" Her er i tillegg de kommaene du utelot: ,,,,, Anonymous poster hash: c3ba9...a53 Fikk du det bedre nå? Anonymous poster hash: 7a991...0d9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 DA du ble gravid Hvilket kjønn Å vite, ikke "og vite" Her er i tillegg de kommaene du utelot: ,,,,, Anonymous poster hash: c3ba9...a53 Forresten er når riktig om man har vært gravid flere ganger 😂🙈😂🙈 Anonymous poster hash: 7a991...0d9
Snøfnugget Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Hadde ingen følelse med nr 1. Med nr 2 var nesten alt annerledes enn med nr 1 så magefølelsen sa jente (nr 1 var gutt). Det stemte.
Blomstogbier Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 DA du ble gravid Hvilket kjønn Å vite, ikke "og vite" Her er i tillegg de kommaene du utelot: ,,,,, Anonymous poster hash: c3ba9...a53 Det er feil! Jeg har blitt gravid veldig mange ganger, og jeg kan lære deg at det heter "hver gang når, den gang da". Hver gang når jeg ble gravid.. ikke sant
Blomstogbier Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Med førstemann stemte det, med andremann var jeg usikker, men trodde gutt. Det ble jente
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 1: følte gutt, drømte gutt, fikk gutt 2: følte jente, drømte gutt, fikk gutt 3: følte ingenting, drømte jente, fikk gutt Er vel 50/50 for at følelsene og drømmene stemmer 😉😉 Anonymous poster hash: afffc...b69
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 Har "visst" det i tidlig graviditet alle 3 gangene og det har stemt. Har 2 gutter og en jente. Med siste ville vi ikke vite på ul heller, ville ha det som overraskelse til fødselen, skjønt jeg "visste" det ble gutt, så ble ikke overrasket. Hadde nok blitt mer overrasket om det var jente som kom Anonymous poster hash: 19bc4...a0e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 Ja, alle tre gangene. Anonymous poster hash: f8d6e...e45
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #21 Skrevet 7. september 2016 Nr 1: følte jente: var jente Nr 2: følte ikke noe: gutt Nr 3: følte jente: var jente, men døde Nr 4: føler jente: vet ikke enda... Anonymous poster hash: e7d05...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå