Gå til innhold

Er emmaljunga blitt mindre populært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten ingen har den vogna lenger? Vertfall her i område jeg bor.

Anonymous poster hash: 546ee...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg ser har emmaljunga. Ser ikke ut som de er mindre populære

Anonymous poster hash: d89ea...05c

Skrevet

Virker veldig upopulær her inne synes jeg... Alle sier at den er så stor og tung.

Skrevet

Her jeg bor (i mitt hus) er den veldig populær. Det er strengt tatt bare jeg som bryr meg forsåvidt. Emmaljunga er hverken stor eller tung synes jeg, og man får plass til mange flasker ananasbrus under (som jo er det viktigste).

Skrevet

Ser utrolig mane som har den, så den er nok populær fortsatt.

Anonymous poster hash: 31251...b3e

Skrevet

Her jeg bor (i mitt hus) er den veldig populær. Det er strengt tatt bare jeg som bryr meg forsåvidt. Emmaljunga er hverken stor eller tung synes jeg, og man får plass til mange flasker ananasbrus under (som jo er det viktigste).

Fra Molde? Emmaljunga har fine vogner de.

Anonymous poster hash: 1c7c0...4f5

Skrevet

Emmaljunga er genial for offroad kjøring, men ja hvergang jeg skal avgårde i bil med den ønsker jeg ad en var lita og nett. Syns da over halvparten av vognene er emmaljunga så er nok mange som velger gode trille egenskaper over lett håndterlig.

Anonymous poster hash: c85c7...772

Skrevet

Emmaljunga er genial for offroad kjøring, men ja hvergang jeg skal avgårde i bil med den ønsker jeg ad en var lita og nett. Syns da over halvparten av vognene er emmaljunga så er nok mange som velger gode trille egenskaper over lett håndterlig.

Anonymous poster hash: c85c7...772

Har løfta flere vogner og kun emmaljunga har vært lett å løfte :)

Anonymous poster hash: bed80...d41

Skrevet

Ååh, verdens beste brus 😍😍

Heldigvis fikk vi den tilbake i butikkene her!

Anonymous poster hash: 22a44...50b

Skrevet

Er jo eneste vogna som er praktisk overalt og på grus osv. Det er inn med slike plastvogner nå, som babyen sitter høyt, er små, upraktiske men som liksom har bra design og er trendy. Det er jo viktigere enn brukervennlighet og funksjonalitet må vite..

Anonymous poster hash: adf90...466

Skrevet

Fra Molde? Emmaljunga har fine vogner de.

Anonymous poster hash: 1c7c0...4f5

Ananasbrusen er fra Molde ja, mens jeg er fra litt lenger nord på Møre :)

Skrevet

Emmaljunga er ikke en vogn, merket har mange forskjellige modeller å velge mellom, så mulig du ikke er klar over at du ser en emmaljunga når den passerer deg. Men ellers kan det hende den har blitt mindre populær fordi utvalget av merker og modeller blir større og større. Da jeg var barnepike hadde "alle" enten brio eller simo, og de som var litt umoderne, lite opptatt av det hadde en kjedelig svithun.

Skrevet

Syns jeg bare ser Emmaljunga (og Stokke Trailz) jeg.

Bor i nytt byggefelt og mange(10+) i feltet her har fått baby siste året, og det går altså i Emmaljunga og Stokke Trailz.

Har baby selv, men jeg kjøpte Brio Smile i tillegg til Simovogna jeg hadde fra før.

Anonymous poster hash: 8319d...0ce
Skrevet

Er jo eneste vogna som er praktisk overalt og på grus osv. Det er inn med slike plastvogner nå, som babyen sitter høyt, er små, upraktiske men som liksom har bra design og er trendy. Det er jo viktigere enn brukervennlighet og funksjonalitet må vite..

Og alle vet jo at bra design er fullstendig uforenelig med brukervennlighet og funksjonalitet.

Anonymous poster hash: e9db2...c58

Skrevet

Og alle vet jo at bra design er fullstendig uforenelig med brukervennlighet og funksjonalitet. Anonymous poster hash: e9db2...c58

Det kan faktisk virke sånn når det gjelder barnevogner ja! Målgruppen er jo noen som er ute etter design/trendy først, og nede på lista kommer det som egentlig betyr noe.

Skrevet

Det kan faktisk virke sånn når det gjelder barnevogner ja! Målgruppen er jo noen som er ute etter design/trendy først, og nede på lista kommer det som egentlig betyr noe.

Jeg har en annen oppfatning. Har hatt flere barnevogner gjennom mine 12 år som småbarnsmor (fem barn). Fra fornuftige, men totalt ulekre Simo (elendig i bruk), til mer trendy Trailz. Trailz er helt super! Og den eneste vognen som har blitt godtatt av barna. De har god plass, deilig sete, sitter høyt, har god oversikt, all verdens plass under vognen, lett å trille, fantastisk å ha så god kontakt som man får med barnet når det sitter høyt. Alt som er mindre pent er ikke automatisk praktisk, og omvendt.

Anonymous poster hash: e9db2...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...