TPK Skrevet 7. september 2016 #26 Skrevet 7. september 2016 Både barna og mannen hadde nok trakket rett over og latt "godsakene" stå igjen til meg! Barna er 0-6, så de er unnskyldt føler jeg, men mannen...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #27 Skrevet 7. september 2016 Mine tenåringer hadde gått forbi, mulig han på 4 hadde tatt det med og hevet det.. Heheh  Anonymous poster hash: c8edd...629
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #28 Skrevet 7. september 2016 Barna hadde latt dem stå. Mannen hadde tatt dem.  Anonymous poster hash: b0e6b...49a
Mandala Skrevet 7. september 2016 #29 Skrevet 7. september 2016 Haha,dette var litt godt å lese. Her hadde samtlige (8-14 år) latt dem stå. Noen av dem hadde kanskje også snublet i dem.
Giss Skrevet 7. september 2016 #30 Skrevet 7. september 2016 (endret) Jeg hadde forventer at den voksne mannen min hadde tatt dem med til søppeldunken. Ikke fordi han er tankeleser, men fordi jeg forventer at envoksen mann vet hvor søppelet skal.   Anonymous poster hash: 93438...2a0 Mannen hatet den slags, om ikke det var avtalt eller jeg spurte om han kunne ta dem ut. Han så på det som latskap og en halvferdig jobb om jeg bare lot søppelposen stå ved døren. Så da tok han dem ikke. Om ikke jeg direkte spurte han mente han at det måtte jeg ordne opp i selv. Folk har forskjellige systemer. Endret 7. september 2016 av Giss
Plutselig_gravid Skrevet 7. september 2016 #31 Skrevet 7. september 2016 Både tenåringen og mannen hadde tråkka over. Hadde det vært så mange poser at de måtte flyttes på for å komme seg inn, hadde de gått inn en annen inngang...
Superdolly Skrevet 8. september 2016 #32 Skrevet 8. september 2016 Mannen hatet den slags, om ikke det var avtalt eller jeg spurte om han kunne ta dem ut. Han så på det som latskap og en halvferdig jobb om jeg bare lot søppelposen stå ved døren. Så da tok han dem ikke. Om ikke jeg direkte spurte han mente han at det måtte jeg ordne opp i selv. Folk har forskjellige systemer. Enig. Min mann ville tenkt at jeg hadde gjort en halvferdig jobb hvis jeg tok søpla ut fra kjøkkenet og lot den stå i gangen. Han ville tenkt at jeg er en voksen kvinne om godt vet hvor søpla skal. Jeg ville ha tenkt det samme hvis det var han som hadde satt posene der.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #33 Skrevet 8. september 2016 Mine ungdommer hadde også tråkket rett over, mens mannen hadde tatt med posene i søpla. Men ungdommene holder rommet sitt i orden og går ut med sin egen søppelpose, så det blir nok folk av disse også. Anonymous poster hash: 99672...ccd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #34 Skrevet 8. september 2016 Han på 5 og mannen hadde tatt den med ut, broren på 10 hadde skrittet over.  Anonymous poster hash: a0544...b43
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #35 Skrevet 8. september 2016 8-åringen hadde gått forbi, tror jeg. 6-åringen hadde spurt om han skulle gå ut med dem. Anonymous poster hash: 31975...bb9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #36 Skrevet 8. september 2016 Her hadde de nok gått på trynet i det de snublet i de og så skjelt ut meg fordi jeg hadde satt de der. Antakelig.. Om jeg ikke hadde gått ut med de, så hadde klaget når det begynte å stinke også.. Og så, om de hadde stått lenger, så hadde de spurt hvorfor i alle dager jeg ikke tar de ut  Anonymous poster hash: 9a8f8...92a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #37 Skrevet 8. september 2016 Yngste hadde spurt hvilken søppeldynga det var og tatt dem med til søpla. Det er hennes jobb. Eldste hadde skrittet over (jeg og mannen også).  Anonymous poster hash: 720a6...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå