Gå til innhold

Hvordan merke sokker til barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en toåring i barnehagen. Nå har jeg kjøpt inn en del dyrere ullsokker til høsten og vinteren. Har lyst til å merke de fordi han mister en del sokker (aldri brydd meg om å merke de vanlige bomullssokkene, det er ikke såå farlig om de blir borte).

Er det best med strykemerker? Merker dere på innsiden eller utsiden? Ser for meg at det kanskje kan klø eller irritere på innsiden?

Anonymous poster hash: 58f7f...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehagen jeg jobber i, så brukes det mest strykemerker på kanten øverst. De fleste på utsiden

Anonymous poster hash: 7750b...9ab
Skrevet

I barnehagen jeg jobber i, så brukes det mest strykemerker på kanten øverst. De fleste på utsiden

Anonymous poster hash: 7750b...9ab

Takk for svar🖒😊 skal prøve det😊

Anonymous poster hash: 58f7f...53c

Skrevet

Jeg bruker strykemerker på innsiden. Fester dem vertikalt, slik at de ikke strekkes i stykker av elastikken når ungene tar sokkene av og på.

Skrevet

Strykelapper på kanten øverst. Går forsåvidt greit både på innsiden og på utsiden, men de synes jo best på utsiden.

Skrevet

Jeg merket med strykelapper på innsiden.det anbefales IKKE! Barnet mitt fikk store stygge vabler av dem, ser ut som brannsår. Han har ikke reagert på de lappene som er på gensere, bukser osv, men på beinet fikk han reaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...