Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg skal ha Mondial, og har fått tilbud om å kjøpe den brukt, men jeg vil ha de små hjulene og ikke det store, er det bare og bytte hjul? Eller må man ha helt nytt understell? Anonymous poster hash: a745f...30c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Hvorfor i all verden vil du ha de små hjulene? Vognen blir jo mye vanskeligere å kjøre, samt ubrukelig på flere typer underlag. Anonymous poster hash: 79e0d...2f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Du må nok kjøpe nytt understell. Ang. små hjul vs store hjul - hvert sitt behov og smak. Selv bor jeg i Oslo og har ikke savnet store hjul et sekund. Velg praktisk at hjulene foran kan snurres 360. Bor du mer landlig så vil nok store hjul være best! Mondial er super! Stor og god plass til baby! Anonymous poster hash: e1cd1...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Hvorfor i all verden vil du ha de små hjulene? Vognen blir jo mye vanskeligere å kjøre, samt ubrukelig på flere typer underlag. Anonymous poster hash: 79e0d...2f5 Tror HI mener at hun vil ha "normale" hjul og ikke de sykkeldekka som deluxe har 😜 De er svæææære! Til HI; jeg er jammen ikke sikker. Men jeg vil jo tro at du kan kjøpe nye hjul. Men det er ganske dyrt som reservedeler. Emmaljunga har priset seg helt ut på ekstradeler til vognene sine 😳 Anonymous poster hash: 528ef...ee6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Hi her. Helt riktig, de vanlige og ikke de gigantiske😐 Anonymous poster hash: a745f...30c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Kan du ikke velge det understellet som heter bare Mondial, og ikke Mondial delux? Jeg har Mondial med vanlige hjul. Har Edge bag oppå. Anonymous poster hash: a3f2d...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå