Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Har nå fått tre barn med tre ks, er det trygt å få et barn til? Får man ekstra oppfølging? Jeg får alltid enorm mage med mye fostervann og store babyer. Og har mye kynnere hele veien. Noen som kan dele erfaringer, eller kan noe om dette? Bør man sjekke livmor før msn går i gang med prøving? Kan de se om livmor er for svak i arret? Anonymous poster hash: 4f9bb...ec2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Vet om ei som har fire ks. Men ærlig talt. Du i lag med meg er visst ikke i stand til å føde normalt. Så kos deg med de tre du har og ikke få flere. Anonymous poster hash: 36e7c...9dc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Det er ikke lenger en grense på 3 ks. Jeg hadde mitt 3 keisersnitt i sommer. Spurte legen som fulgte meg opp hele svangerskapet om det var mulig å få flere barn etter dette. Hun sa det ikke var noe problem å ta flere keisersnitt, hun hadde til og med vært med på en dames 6 snitt! Det de er ekstra påpasselig med er at man ikke skal ha rier. Man vil vel få en del oppfølging på slutten sikkert. Jeg som har fare for å føde for tidlig har fått satt opp keisersnitt i uke 36 de to siste svangerskapene. Jeg tenkte også å høre om en evt ultralyd på forhånd er vanlig dersom det skulle være aktuelt med flere barn (og man kan jo være "uheldig" og bli uplanlagt gravid og). Anonymous poster hash: e2ce0...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå