Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg er superfornøyd med kroppen min, bortsett fra magen. Den er storbog bløt. Er helt håpløst å finne bukser som passer rundt magen uten at den blir for stor ellers. Vurderer operasjon. Men hvordan gå frem? Hvordan er tiden etterpå? Hvor mye koster det? Og hva om jeg blir gravid igjen? Anonymous poster hash: 22451...bed
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Vent til du er ferdig med å få barn. Jeg betalte 55.000,- Du får ingen sykemelding så lenge du ikke får operasjonen dekt av det offentlige. Jeg var borte fra jobb i fire uker og det trengte jeg, selv om jeg "kun" jobber på kontor. Det var helt jævlig første uken, men så gikk det gradvis bedre dag, for dag. Du kan IKKE være alene de første dagene. Du vil trenge mye hjelp til å forflytte deg og faren for blodtrykksfall er overhengende. Du vil ikke besvime og ramle nyoperert. Les på bukplastikk.no, der er det mange meg god og nyttig erfaring. Kanskje ser du før og etterbilder av smekre meg der også. Anonymous poster hash: 46e28...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå