Gå til innhold

Baby på bassengkanten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å dra i basseng, bysse baby 5 mnd i søvn, sove i vogn ved bassenget mens jeg svømmer frem og tilbake. Ok eller ikke? Er i permisjon, og så gæli støl i rygg og skuldre.

Anonymous poster hash: 69cf8...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tenker ikke på faren for kidnapping??

Anonymous poster hash: cd138...bd1
Skrevet

Ja, så lenge du kan se vogna fra vannet må det vel være greit. Men jeg ville ikke svømt under vann, og hatt øye på vogna hele tiden.

Men er det lov å ta med vogna inn?

Anonymous poster hash: 42ae8...ad0

Skrevet

Av en person i badedrakt som løper ut med barnevogna i full fart, slenger på seg klær i garderoben og renner ut med vogna?

Ser dere *litt* mange yankeeserier?

Anonymous poster hash: b8e9f...962

Skrevet

Du får vel ikke lov til å ta med deg vogna inn til bassenget regner jeg med?

Anonymous poster hash: 7ee14...e6b
Skrevet

Ja, så lenge du kan se vogna fra vannet må det vel være greit. Men jeg ville ikke svømt under vann, og hatt øye på vogna hele tiden.

Men er det lov å ta med vogna inn?

Ikke under vann...?

Skrevet

Tviler på at det er lov å ta med barnevognen der.

Skrevet

Du har nok lov til å ta med bagdelen inn, det gjør de på babysvømmng

Anonymous poster hash: bc35c...2a3

Skrevet

Ikke under vann...?

Altså med hele hodet under vann, haha 😂

Skrevet

Her får du ikke ta med vogna inn, det er "ren sone" på andre siden av dusjen i garderoben og du får ikke en vogn forbi der.

Er det ikke veldig fuktig og tung luft for babyen å sove i der også?

Anonymous poster hash: 78b79...e9b
Skrevet

Det høres ut som en grei løsning spør du meg. Bare pass på at baby ikke ligger med for mye tøy. Det er varmt på land i svømmehallen. Tre svenskesokker utenpå hjulene, så kan du trille vogna inn.

Anonymous poster hash: 730d9...ee1

Skrevet

Ofte har de "poser" for å ha på hjulene, spørr. Og dere som er redd for kidnapping, lar dere ikke vogna stå i hagen o.l. når baby sover ute?

Anonymous poster hash: 975a3...3be

Skrevet

Ofte har de "poser" for å ha på hjulene, spørr. Og dere som er redd for kidnapping, lar dere ikke vogna stå i hagen o.l. når baby sover ute?

De har ungen i håndjern 😂

Skrevet

Altså med hele hodet under vann, haha 😂

Nei, jøss da. For dét ville jo gjøre den helt store forskjellen...

Skrevet

Nope, aldri uten kontinuerlig tilsyn. Men, årsaken er frykten for katter og andre dyr, ikke kidnapping.

Anonymous poster hash: 23d89...df8

Skrevet

Nope, aldri uten kontinuerlig tilsyn. Men, årsaken er frykten for katter og andre dyr, ikke kidnapping.

Anonymous poster hash: 23d89...df8

Stramt myggnett. Går så bra så.

Skrevet

Det hadde vært helt uproblematisk i svømmehallen nær der vi bor. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det i et badeland. Altfor mye støy. I "nærbassenget" tror jeg nok til og med at jeg kunne satt bagen ved badevaktene og de hadde gladelig sagt fra hvis barnet våknet.

Anonymous poster hash: bbe23...b4f
Skrevet

Jeg hadde tenkt det var for varmt og klamt og mye støy... Men kan jo være verdt et forsøk.

Skrevet

Hvis man først skal krisemaksimera ville jeg heller hatt ungen min i vogn i en overvåket svømmehall enn ute i hagen.

Anonymous poster hash: b0249...e89

Skrevet

Hvis man først skal krisemaksimera ville jeg heller hatt ungen min i vogn i en overvåket svømmehall enn ute i hagen.

Synes forøvrig du skal svømme ivei HI!

Skrevet

Hehe. Jo, jeg har krisemaksimert selv. Så ikke prøvd det ennå. Sett for meg at baby stjeles og kastes ut i vannet, og at jeg finner henne død på bunnen.

Men tilbake til det realistiske liv,lurt, ja, å dra til et lite nærbasseng isåfall. Jeg må kjenne litt på det.

Hi

Anonymous poster hash: 69cf8...8f5

Skrevet

Hahahhahahahahah :D Dagens! Det er jo så overveldende fare for fremmed kidnapping i Norge mener jeg, og da særlig i svømmehaller. 

Anonymous poster hash: 17ac1...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...