Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Fikk vite hos legen i går at jeg har vitamin E mangel. Aldri hørt om dette før og legen virket veldig overrasket, men sa ikke mer på dette når jeg skulle ta nye prøver i går. Men det som overrasker meg er når jeg googler det, så står det at denne mangelen er veldig sjelden i Norge. At det kun er folk med visse sykdommer og prematur barn som ofte trenger tilskudd av vitaminet. Står at normale friske mennesker får i seg mer enn nok vitamin E gjennom kostholdet. Da begynner jeg å lure; hvorfor har jeg fått vitamin E mangel? Noen som har noen aning om hvordan dette er mulig? Anonymous poster hash: 80009...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå