Gå til innhold

CBE selger huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interessert?

Anonymous poster hash: 5aa16...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, det her var litt av en boligannonse! Er det du som skal selge det for henne?

Anonymous poster hash: 1fea9...0d0

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 5aa16...2ec

Skrevet

Jøss...jeg må flytte. Vår 70 kvm leilighet er taksert for det samme.

Anonymous poster hash: 11494...cb4

Skrevet

For få soverom og kun en stekeovn...

Jaja, hver sin smak og hvert sitt behov.

Anonymous poster hash: ad7a2...4aa

Skrevet

Fint hus. Men hvor relevant er videoen? Jeg så riktignok ikke hele, men var innom åpning av dørene og vasking av hender. Ser ikke relevansen, og det var bare merkelig å ha den med...?!

Ellers virker det koselig der, men er ikke interessert. Prisen i forhold til størrelse og standard var fin da :D 

Anonymous poster hash: b7e29...07a
Skrevet

Auda! Utrolig klein video 😂😂 Selger han huset eller kona? 😂😂😂

Anonymous poster hash: 395c4...bd0

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at prisen er så lav? Beliggenhet? Hvor er det?

Anonymous poster hash: 2305e...989

Skrevet

Auda! Utrolig klein video 😂😂 Selger han huset eller kona? 😂😂😂

Anonymous poster hash: 395c4...bd0

Skrevet

Herregud for en klissete video!! 😂😂😂😂 Mistet lysten på huset nå iallefall😳

Anonymous poster hash: cd334...701

Skrevet

Siljan er en lite kommune i Telemark. Er overrasket over at hun bor så langt ute i ingenmannsland, trodde hun var litt mer urban. Det huset hadde hatt en helt annen pris her jeg bor

Anonymous poster hash: be25c...e54

Skrevet

Ingen som legger merke til hvor normal og stor magen hennes er i videoen ? Mens på insta og bloggen gjør hun alt hun kan for å få den til å virke så liten. Samme som forrige svangerskapet .

Anonymous poster hash: 69b33...45e

Skrevet

Ingen som legger merke til hvor normal og stor magen hennes er i videoen ? Mens på insta og bloggen gjør hun alt hun kan for å få den til å virke så liten. Samme som forrige svangerskapet .

Jøss, hun har jo faktisk mage var det første jeg tenkte. Trodde de hadde sluttet å redigere bildene sånn

Skrevet

Jøss, hun har jo faktisk mage var det første jeg tenkte. Trodde de hadde sluttet å redigere bildene sånn

De kommer nok aldri til å slutte med det. Men forstår ikke behovet deres for å gjøre sånt .

Skrevet

De kommer nok aldri til å slutte med det. Men forstår ikke behovet deres for å gjøre sånt .

Ikke jeg heller. Skjønner ikke hvorfor den må gjemmes, hun har jo kjempefin babymage

Skrevet

Ikke jeg heller. Skjønner ikke hvorfor den må gjemmes, hun har jo kjempefin babymage

Det er da ikke så vanskelig å skjønne? Hvis man setter seg inn i den slu tankegangen bak bedriften.

DET SELGER.

Hun får blest når folk måper over liten mage vel. Dette gjør at prisen går opp på reklamen hun skal selge, om det er leverpostei eller parfyme for baby er ett fett..

Skrevet

Det er da ikke så vanskelig å skjønne? Hvis man setter seg inn i den slu tankegangen bak bedriften.

DET SELGER.

Hun får blest når folk måper over liten mage vel. Dette gjør at prisen går opp på reklamen hun skal selge, om det er leverpostei eller parfyme for baby er ett fett..

Jeg skjønner hvorfor de redigerer, men jeg skjønner ikke hvorfor de redigerer babymagen. Spesielt ikke etter alt det peset de fikk sist. Men jeg skjønner jo tankegangen, det er jo derfor de har laget denne kleine videoen og.

Skrevet

Lav pris? Spør du meg er fire mill ganske høy pris når man tenker på hvor dette huset ligger, samt at huset er ganske ordinært når man ser bakom store mengder staffasje og dill.

Anonymous poster hash: 90c8c...1a3

Skrevet

Syntes det var en flott boligannonse, filmingen er nok gjort slik for å få med en del detaljer.

Flott hus, håper de får solgt kjapt og greit.

Kan ikke fatte hva de fleste her inne har så imot henne.

Skrevet

Nydelig sted og flott hus og knallbillig, da, så om jeg ikke var bofast kunne jeg gjerne hatt det. (Orka ikke se video).

Skrevet

Syntes det var en flott boligannonse, filmingen er nok gjort slik for å få med en del detaljer.

Flott hus, håper de får solgt kjapt og greit.

Kan ikke fatte hva de fleste her inne har så imot henne.

Selv om jeg synes videoen var klein, så synes jeg huset var kjempefint. Tenk så fredelig det er der, ingen kranglete naboer.

Skrevet

Fint og billig hus! Billig i forhold til hva prisene er her jeg bor.

Men det som forundret meg veldig er gravidmagen hennes, den er jo stor og normal! Driver de virkelig å redigerer den mindre på bilder nå også?!

Anonymous poster hash: 31f65...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...