Steget Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Noen som har vært på familie omvisning i Operaen? Lurer på å bestille billetter til meg og 6-åringen i høstferien.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg har gjort det og likte det veldig godt. Fikk også se litt av en generalprøve på en ballett. Nå jobber jeg med dans så det var veldig interessant for meg,vet ikke hvor kjekt det er for en 6 åring å " gå rundt i et hus". Anonymous poster hash: 2b27c...ce9
Steget Skrevet 6. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg har gjort det og likte det veldig godt. Fikk også se litt av en generalprøve på en ballett. Nå jobber jeg med dans så det var veldig interessant for meg,vet ikke hvor kjekt det er for en 6 åring å " gå rundt i et hus". Anonymous poster hash: 2b27c...ce9 Hun drømmer om å begynne på ballett så hadde nok likt om vi fikk se noe dans! Det står at det er tilrettelagt for barn, og vekten på opplevelse og ikke fakta.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Da er det nok supert, om det er en spesiell " for barn"- omvisning Anonymous poster hash: 2b27c...ce9
Førstemann Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Jeg vil tro hun syns det er kjempespennende! Man får jo se hvordan de lager kulisser, kostymer og masse spennende greier. det er jo ikke bare huset man ser der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå