Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Og sikreste? Bakovervendt og isofix Anonymous poster hash: 9e76e...43d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Er vel bare lese de siste testene som er gjort? Og har det noe å si at det er stol nummer to? Begge må være like sikre uansett om de brukes mye eller lite? Anonymous poster hash: 25440...0cc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Cybex Cirona. Topp score på testene og kan roteres 360 grader. Lett å sette inn barna (syyyyykt praktisk!!!!!), noe som også gjør det enklere å stramme og sette på beltene riktig. Kan brukes både framover- og bakovervendt og kan tiltes til nesten liggeposisjon når barna skal sove. Jeg virkelig ELSKER bilsetene våre. Anonymous poster hash: 670ef...dfb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Er vel bare lese de siste testene som er gjort? Og har det noe å si at det er stol nummer to? Begge må være like sikre uansett om de brukes mye eller lite? Anonymous poster hash: 25440...0cc Vil si det har noe å si ja!! Er da stor forskjell på nr 1 som blir brukt fra nyfødt og nummer 2 som blir brukt fra rundt året.... Anonymous poster hash: 9e76e...43d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Cybex Cirona. Topp score på testene og kan roteres 360 grader. Lett å sette inn barna (syyyyykt praktisk!!!!!), noe som også gjør det enklere å stramme og sette på beltene riktig. Kan brukes både framover- og bakovervendt og kan tiltes til nesten liggeposisjon når barna skal sove. Jeg virkelig ELSKER bilsetene våre. Anonymous poster hash: 670ef...dfb Tror kanskje det et det setet jeg så noen hadde i bilen sin her en dag. Så at ungen ble satt inn mens setet stod vendt utover mot bildøra. Så jo veldig praktisk ut! Men så har jeg forstått det slik at kun besafe er bra nok. Men hvis dette scorer på toppen lover det jo bra! Jeg blir så forvirret av alle disse testene... Er visstnok noe som heter plus test også?? Anonymous poster hash: 9e76e...43d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Besafe izi Plus liker vi godt! Det er nok bare fordi vi er vant med det. Men vi har fått låne Cybex Cirona og Maxi Cosi (moby stone ?), og likte de godt Anonymous poster hash: fa54f...2ee
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Er vel bare lese de siste testene som er gjort? Og har det noe å si at det er stol nummer to? Begge må være like sikre uansett om de brukes mye eller lite?Anonymous poster hash: 25440...0cc HI mener nok bilstol i gruppe 2, altså bilstolen som blir brukt når barnet er for stor til babybilstolen. Ikke stol nr 2 som skal brukes av og til i en annen bil. Vi er også veldig fornøyd med cybex cirona, har den bilstolen i begge bilene. Gjør det bra på testene Anonymous poster hash: e14c8...6e2
Optatium Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Elsker sirona setet, det gjør ryggen min også👍🏼
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 BeSafe izikid x2. Best i test 2016 Anonymous poster hash: 7fc5d...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå