Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Gikk ned til toget, og så plutselig så begynte jeg å skjele. Jeg hadde ikke fokusert syn i det hele tatt! Det var som når man skjeler med øynene, sånn helt ut av det blå.. Jeg prøvde å fokusere, men det gikk ikke. Det varte ca 1-2 min. Eller noe. Følte også at det strammet seg litt i halsen. Men det gikk over selv! Hva kan det ha vært ,da? Er ikke sånn nå (dette var rundt kl 11) Anonymous poster hash: 9eae2...95e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Gikk ned til toget, og så plutselig så begynte jeg å skjele. Jeg hadde ikke fokusert syn i det hele tatt! Det var som når man skjeler med øynene, sånn helt ut av det blå.. Jeg prøvde å fokusere, men det gikk ikke. Det varte ca 1-2 min. Eller noe. Følte også at det strammet seg litt i halsen. Men det gikk over selv! Hva kan det ha vært ,da? Er ikke sånn nå (dette var rundt kl 11) Anonymous poster hash: 9eae2...95e [/quot Ikke sikkert det er noe alvorlig, men dette ville jeg fått sjekket opp ordentlig veldig snart. Det kan jo også være angst? Anonymous poster hash: ad5fc...f96
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Gikk ned til toget, og så plutselig så begynte jeg å skjele. Jeg hadde ikke fokusert syn i det hele tatt! Det var som når man skjeler med øynene, sånn helt ut av det blå.. Jeg prøvde å fokusere, men det gikk ikke. Det varte ca 1-2 min. Eller noe. Følte også at det strammet seg litt i halsen. Men det gikk over selv! Hva kan det ha vært ,da? Er ikke sånn nå (dette var rundt kl 11) Anonymous poster hash: 9eae2...95e [/quot Ikke sikkert det er noe alvorlig, men dette ville jeg fått sjekket opp ordentlig veldig snart. Det kan jo også være angst? Anonymous poster hash: ad5fc...f96 Det kan være angst, ja, men aldri hørt at man kan "skjele" av angst? Hmm.. Er redd for å oppleve det igjen Hadde med barnevogn og så meg klar til å sette vogna i grøfta og besvime eller noe Anonymous poster hash: 9eae2...95e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Opp Anonymous poster hash: 9eae2...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå