Gå til innhold

Opplevde noe ekkelt idag (skjeling/svimmelhet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ned til toget, og så plutselig så begynte jeg å skjele. Jeg hadde ikke fokusert syn i det hele tatt! Det var som når man skjeler med øynene, sånn helt ut av det blå.. Jeg prøvde å fokusere, men det gikk ikke. Det varte ca 1-2 min. Eller noe. Følte også at det strammet seg litt i halsen.

Men det gikk over selv! Hva kan det ha vært ,da? Er ikke sånn nå (dette var rundt kl 11)

Anonymous poster hash: 9eae2...95e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk ned til toget, og så plutselig så begynte jeg å skjele. Jeg hadde ikke fokusert syn i det hele tatt! Det var som når man skjeler med øynene, sånn helt ut av det blå.. Jeg prøvde å fokusere, men det gikk ikke. Det varte ca 1-2 min. Eller noe. Følte også at det strammet seg litt i halsen.

Men det gikk over selv! Hva kan det ha vært ,da? Er ikke sånn nå (dette var rundt kl 11)

Anonymous poster hash: 9eae2...95e [/quot

Ikke sikkert det er noe alvorlig, men dette ville jeg fått sjekket opp ordentlig veldig snart.

Det kan jo også være angst?

Anonymous poster hash: ad5fc...f96

Skrevet

Anonymous poster hash: 9eae2...95e [/quot

Ikke sikkert det er noe alvorlig, men dette ville jeg fått sjekket opp ordentlig veldig snart.

Det kan jo også være angst?

Anonymous poster hash: ad5fc...f96

Det kan være angst, ja, men aldri hørt at man kan "skjele" av angst? Hmm.. Er redd for å oppleve det igjen :( Hadde med barnevogn og så meg klar til å sette vogna i grøfta og besvime eller noe :o

Skrevet

Opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...