Gå til innhold

når kommer skattepengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har skatteoppgjøret kommet.

Når fikk dere skattepengene på konto etter skatteoppgjøret kom på altinn?

Anonymous poster hash: 7b737...cea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar noen dager, skatteetaten må først sjekke om du skylder penger noe sted som skal trekkes fra..

Anonymous poster hash: bc758...238

Skrevet

Fader, både jeg og mannen får endel tilbake på skatten, men har ikke hørt en pip om det enda. Trodde selvsagt de skulle komme i juni, som de alltid har gjort tidligere. Når de ikke gjorde det, tenkte jeg de da i det minste kom i august...men neida. Hvor lenge må vi regne med å vente nå da?

Anonymous poster hash: 86b43...ab6
Skrevet

Fader, både jeg og mannen får endel tilbake på skatten, men har ikke hørt en pip om det enda. Trodde selvsagt de skulle komme i juni, som de alltid har gjort tidligere. Når de ikke gjorde det, tenkte jeg de da i det minste kom i august...men neida. Hvor lenge må vi regne med å vente nå da?

Anonymous poster hash: 86b43...ab6

Min samboer fikk nå beskjed om at pengene kommer i begynnelsen av oktober. Han har også pleid å få i juni.

Anonymous poster hash: 53817...3bc

Skrevet

Det er nå løpende fram til 12 oktober. Vi gikk skatteoppgjøret på altinn i morrest.

Takk for svar folkens :)

HI

Anonymous poster hash: 7b737...cea

Skrevet

Samboeren har enda ikke hørt noe.

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe. Samboer fikk nylig melding om ekstra dokumentasjon i forhold til et fradrag. Så regner med vi begge får de seint i år

Skrevet

oktober

Leste du ikke spørsmålet eller, hun spurte hvor langt tid det tok fra skatteoppgjøret kom i altinn til pengene kom.

For meg tok det litt under en uke, fikk vel skatteoppgjøret på en tirsdag også var pengene på konto mandagen etter.

Anonymous poster hash: bc758...238

Skrevet

Også fått beskjed i dag å håper de kommer på konto snart. Husker dessverre ikke fta tidligere år..

Anonymous poster hash: 20b64...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...