Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Endelig har skatteoppgjøret kommet. Når fikk dere skattepengene på konto etter skatteoppgjøret kom på altinn? Anonymous poster hash: 7b737...cea
TPK Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Et par dager senere. Fikk tilbake hele 200 kr 😄
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Det tar noen dager, skatteetaten må først sjekke om du skylder penger noe sted som skal trekkes fra.. Anonymous poster hash: bc758...238
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Fader, både jeg og mannen får endel tilbake på skatten, men har ikke hørt en pip om det enda. Trodde selvsagt de skulle komme i juni, som de alltid har gjort tidligere. Når de ikke gjorde det, tenkte jeg de da i det minste kom i august...men neida. Hvor lenge må vi regne med å vente nå da? Anonymous poster hash: 86b43...ab6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Fader, både jeg og mannen får endel tilbake på skatten, men har ikke hørt en pip om det enda. Trodde selvsagt de skulle komme i juni, som de alltid har gjort tidligere. Når de ikke gjorde det, tenkte jeg de da i det minste kom i august...men neida. Hvor lenge må vi regne med å vente nå da? Anonymous poster hash: 86b43...ab6 Min samboer fikk nå beskjed om at pengene kommer i begynnelsen av oktober. Han har også pleid å få i juni. Anonymous poster hash: 53817...3bc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Det er nå løpende fram til 12 oktober. Vi gikk skatteoppgjøret på altinn i morrest. Takk for svar folkens HI Anonymous poster hash: 7b737...cea
Hønemor30 Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Jeg har ikke hørt noe. Samboer fikk nylig melding om ekstra dokumentasjon i forhold til et fradrag. Så regner med vi begge får de seint i år
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 oktober Leste du ikke spørsmålet eller, hun spurte hvor langt tid det tok fra skatteoppgjøret kom i altinn til pengene kom. For meg tok det litt under en uke, fikk vel skatteoppgjøret på en tirsdag også var pengene på konto mandagen etter. Anonymous poster hash: bc758...238
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Også fått beskjed i dag å håper de kommer på konto snart. Husker dessverre ikke fta tidligere år.. Anonymous poster hash: 20b64...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå