Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Vi tenker på å ta en liten ferietur med barna på 3 og 6 år til Danmark en langhelg i høstferien. Tenker på enten Legoland, Lalandia, Tivoli eller Fårup. Er det noen som har vært på flere av disse stedene med barn på noenlunde samme alder og kan si noe om hva som har vært mest populært? Jeg har bare vært i Legoland før da jeg selv var barn for mange år siden og husker ikke så mye. Sikkert mye som har forandret seg også. Tenker å besøkene en av parkene i to dager (lørdag og søndag.) Tenker egentlig at Lalandia kanskje er tryggest på den tiden av året fordi været vel kan være ustabilt og det er innendørs. Kjedelig med regn ute i fornøyelsesparker. Tar i mot tips med stor takk. Så må vi også finne overnatting når vi vet hvor vi skal. Anonymous poster hash: 6a8fe...5b2
kråkemamma Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Vi var i Legoland i sommer med en på 6. Det var utrolig bra. Ungen storkoste seg. Var også på Lalandia. Bodde på Legoland Hotell. Anbefales
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg har vært alle stedene, mange ganger Jeg anbefaler å bo på lalandia så du får fri tilgang til badelandet og lekelandet der og en tur i Legoland Ungene elsker det, virkelig, de vil heller dit enn til "syden" Anonymous poster hash: 32e6c...abc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Jeg hadde dratt til tivoli når det er pyntet til Halloween. Magisk! Anonymous poster hash: 05e1b...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå