Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Har vært oppe helt til nå med en liten gutt på 14 dager som skriker og nærmest går i bru av magesmerter... Bruker nan 1 pulver. Kan jeg kjøpe malt å gi til en nyfødt? Isåfall hvor mye skal jeg ta i hver flaske? Har noen erfaring med å bytte merke? Har hørt hipp kan være bedre mot magen? Det er så sårt og ikke kunne hjelpe ☹️ Nå sovnet han men klynker seg i søvne 😢 Anonymous poster hash: cd3cb...8d2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg googlet før jeg kjøpte mme og valgte hipp over nan.. Pga mange får magesmerter av nan Lykke til❤️ Anonymous poster hash: e6bf5...16e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Begge mine barn var flaskebarn. Nan er den verste for magen, velg heller hipp, evt collet. Malt kan du fint bruke Anonymous poster hash: 909c3...35e
Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Vi gikk over til Hipp ved 10 dager pga samme reaksjon som du beskriver. Med malt i ca annenhver flaske - da forsvant magevondt - lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Collett er mildest for magen. Deretter Hipp. Nan er ikke bra for magen. Anonymous poster hash: 53fa2...250
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Sverger til collett og hipp. Minste her reagerte også på samme måte, holdt på med mer eller mindre konstant skriking 1 døgn i strekk før jeg skjønte tegninga. Stakkar små ❤ Anonymous poster hash: cd2a9...dbd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Har han vondt pga hard mage, eller luft? Malt funker kun for hard mage. Ellers kan den gi mer vondt pga luft. Vi slet med det samme, og malt gjorde det mye verre! Så vær forsiktig med maltbruken.. Her får han nan, og det er blitt bedre. Vi gir miniform for luft. Tar rapepauser i måltidet, og passer på at han alltid får rapet, og at han ikke spiser for ofte. Anonymous poster hash: 1fdef...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå