Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Skriver dere lærere referat fra kontaktmøtene og legger i elevmappen? Eller er det halvårsvurderingene som er referatet? Hvilke andre ting legges i mappen (e-post dialog)? Anonymous poster hash: a47d7...e1d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Hos oss legges elevopplysningsskjemaer, søknader, erklæringer, varsler og referater fra eventuelle oppfølgingssamtaler ved feks fare for karakter i orden, atferd eller programfag. Anonymous poster hash: 16590...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå