GÃ¥ til innhold

En mann uten baller 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som ikke kan ta en eneste beslutning. Ikke en! Ang noe som helst! Han har aldri en eneste ide for hva som må gjøres og kommer jeg med forslag er han aldri sikker på om mitt forslag er godt nok. Så skal det følges måneder og år med vurderinger før jeg må skjære igjennom å gjøre som jeg først hadde tenkt. Dette begynner å bli et skikkelig problem for meg! Jeg aner jo ikke hva han vil! Hva han ønsker av livet! Om han egentlig har det bra! Osv osv... Faen 😡 Jeg blir skikkelig provosert av slike rævdiltere som bare vil mene noe, men som faktisk aldri GJØR noe (uten evt veiledning i hue og ræva). Hva søren gjør man?

Anonymous poster hash: 4aa15...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor valgte du en slik mann i utgangspunktet, da?

Minn deg selv på hvorfor du i utgangspunktet valgte ham og hvorfor dere ble sammen.

Så skaffer dere dere parterapi, for slik du snakker om ham så viser det at du ikke har noe respekt for ham nå.

Ellers kan du jo alltids gå fra ham?

Anonymous poster hash: 3f3ad...494
Skrevet

Hvorfor valgte du en slik mann i utgangspunktet, da?

Minn deg selv på hvorfor du i utgangspunktet valgte ham og hvorfor dere ble sammen.

Så skaffer dere dere parterapi, for slik du snakker om ham så viser det at du ikke har noe respekt for ham nå.

Ellers kan du jo alltids gå fra ham?

Anonymous poster hash: 3f3ad...494

Gå fra han? Sikker på at han vil det da? Tja, nja, muligens om et år eller to. Skal vi se...

Anonymous poster hash: 0361b...5f4

Skrevet

Jeg er som mannen din. Tro meg det er slitsomt å være slik også. Har sterk beslutningsvegring. Alle alternativer må vurderes før en beslutning kan gjøres. Ofte dropper jeg å ta en avgjørelse fordi jeg ikke greier å finne nok sterke argumenter. Er alltid redd for å velge feil og at jeg skal angre. Bruker mye energi på dette, og det er dumt at jeg ofte ender opp med å ikke gjøre noe.

Hva gjør man? Ja, hva søren gjør man?!?

Vurderer selv hypnoseterapi eller tankefeltterapi. Det er jo noe med måten jeg tenker på som er tullete... Men det hjelper meg litt å tenke gjennom hva er det verste som kan skje om jeg velger feil? Finner ofte ut at det ikke er så farlig, og da blir det litt mindre skummelt å ta valget.

Er din mann selv klar over problemet? Få ham til å lese litt om beslutningsvegring. Første steg er jo å bli klar over problemet...

Anonymous poster hash: 05ceb...856

Skrevet

Vet du hva uttrykket "mann med baller" betyr!?

Anonymous poster hash: 07b17...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...