Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Er det vanlig at spinalbedøvelsen svikter under keisersnitt? Og hva gjør de evt da? Anonymous poster hash: 0b179...625
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Den "sviktet" ikke på meg, men de la meg istedet i full narkose pga de ikke klarte å treffe/finne stedet der spiralen skulle sitte. . Har reagert på tidl. Legemidler- mulig derfor. Vet ikke om det er vanlig ☺ Anonymous poster hash: 2f3b9...b48
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Er det en mulighet? Har hatt ks med spinal. Ingen problem Anonymous poster hash: 3167c...9de
BabyBoom-84 Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Hos meg sjekket de med kuldespray at den virket og de følger jo med hele tiden
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Spinal er mere effektiv enn epidural. Jeg fikk epidural ved KS og extra bedøvelse underveis lokalt. Anonymous poster hash: c7f1f...8fc
Wicked witch Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Den sviktet på meg, da ble jeg lagt i narkose. De prøvde ett par ganger å øke dosen, men det gjorde vondt og fkk blodtrykksfall. Fikk høre at det var ganske uvanlig da, så tror ikke man skal bekymre seg for det egentlig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 De gir mer smertestillende . Det er ikke vanlig at den svikter helt. Da tipper jeg de gir narkose ganske kjapt. På meg virket den ikke optimalt, og de pøste på med Fentanyl. Til jeg måtte fortelles at jeg måtte puste... Merkelig nok følte jeg at de hadde full kontroll hele tiden. Anonymous poster hash: 9643b...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå