Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg har fått så vo dt i tærne! Trodde først det var en inngrodd tånegl, for det var bare på storetåen. Men nå er det også på den ved siden av, og de tilsvarende på andre foten. Har begynt å trene etter fødsel, både gå og jogge. Kan det være det som gjør det? Har gode (svindyre) sko, så de bør være i orden. Er det bare uvant trykk fremst på tærne kanskje? Det er ømt liksom, som ved betennelse, men det er ikke rødt, hovent eller noe annet synlig. Bør jeg ta pause fra treningen en stund? Anonymous poster hash: 108b0...ff2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Dytt Anonymous poster hash: 108b0...ff2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Heisann ☺ Akkurat sånn hadde jeg det også når jeg begynte å trene. Det ødela mye for treningen, men redningen ble å rulle sammen slike engangs gass-kluter jeg kjøpte på apoteket. Rullet sammen til en lang rull og la de under tærne (ikke på tå-putene, men mellom putene foran på tærne og puta på forfoten, hehe, litt vanskelig å forklare, men som at man kan gripe rullen med alle tærne på en gang.). Så ta på sokk og sko. Ofte tok jeg de av eller på halvveis på turen. Rett og slett for å belaste tærne på litt forskjellig måte, så det ikke bare ble ett trykk på tærne hele turen. Det gikk over etter noen måneder. Mener jeg gikk og løp rundt 60 mil de første 4 månedene, og det var fra å ligge på sofaen, så det var jo ikke rart det skulle bli litt vondt. 😉😄 Men det gikk over altså, så hos meg var det nok bare uvant og måtte gå seg til. Utrolig hvor kreativ man blir når man bare vil. 😄😄 Fikk kjempegnagsår på en tur med nye sko, redningen ble ett truseinnlegg jeg hadde i sekken. 😂😂 Fullførte turen på 1,6 mil og det gnagsåret kom etter 5 km. 😬 Men det gikk det også. 😄😄 Nå har jeg litt legeskrekk, så derfor går det meste seg til. 🙈😄😄 Men om du fortsetter å ha vondt, er det nok lurt å ta seg en tur og få sjekket det. 👍👍 Lykke til med treningen! 👏👏👏 Anonymous poster hash: e2bf9...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå