Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg var på mannen sin facebookside pg fjernet eksen fra vennelista...jeg er så lei av at hun kommenterer alt!🙈Meeen får han kanskje varsel om det nå?uff så teit jeg er.Men det har vært et evig mas i 3 år nå😱 Anonymous poster hash: 74e42...26d
Gemini77 Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Evig mas? Blir det mye mas for dere at hun svarer på ting på Facebook?
Marriet Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Er vel ganske sannsynlig at hun enten oppdager at hun er slettet eller at han oppdager at hub aldri kommenterer lenger. Legger han ut mye på facebook siden der er plagsomt at hun kommenterer? 😂
Teddi Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Du fjernet en fra vennelisten hans fra hans profil? Han får jo ikke noe varsel av det, det er jo teknisk sett han som har slettet vennen sin.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Ja det er plagsomt når det står*kyss kyss* bak ALT hun skriver😂😂 Anonymous poster hash: 74e42...26d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Ja var på hans profil og fjernet henne... Anonymous poster hash: 74e42...26d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Han får ikke varsel fra Facebook, men han oppdager jo at hun ikke er facebookvenn med han mer. Anonymous poster hash: 657dd...4ed
Gemini77 Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Vel, det hadde blitt mer mas i heimen om mannen min hadde gått inn på min profil og slettet eksen min. Eksen hadde vært hans minste problem i den situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Om du er heldig så tror han at det er hun som har slettet han og hun tror han har slettet henne, så vips, null kontakt 👏👍 Anonymous poster hash: c0d38...fd7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Jeg kan love deg at det hadde blitt liv i heimen om mannen min hadde lusket på min profil og blandet seg borti hvem jeg har som venner. Hva fikk deg til å tenke at det er greit å gjøre noe slikt uten hans tillatelse?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Spesielt alt sammen Anonymous poster hash: 7cf8f...a6e
Gjest Pusikatt Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Har de barn sammen? I så tilfelle, har du gjort noe kjempedumt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 Vet du, jeg forstår deg ege Anonymous poster hash: 8cbf3...6bc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 Vet du, jeg forstår deg ege Anonymous poster hash: 8cbf3...6bc Altså: jeg forstår deg egentlig, vi har en sånn eks her også😅Noen ganger drømmer jeg om å gjøre et lignende stunt🙄 Anonymous poster hash: 8cbf3...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå