Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Når de feks tar ks setter de jo på sånn plast inn til sårkantene for å dekke til og forebygge infeksjoner. Er det normalt at det gjør dritvondt å få revet den av igjen? Eller er man pinglete om en synes det er vondt? Anonymous poster hash: 3d38c...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Mitt løsnet i dusjen. Men var noen cm som var skikkelig vonde. Er jo det med all plaster, noen steder er der vondt. Anonymous poster hash: 24f56...6ff
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Mitt løsnet i dusjen. Men var noen cm som var skikkelig vonde. Er jo det med all plaster, noen steder er der vondt. Anonymous poster hash: 24f56...6ff Nå tror ikke jeg vi snakker om det samme? Du tenker på bandasje eller strips? Dette jeg mener er hele den store plastgreia de dekker hele deg i under operasjonen og som de fjerner på operasjonsstua. Den er teipet fast rundt på hele magen. Anonymous poster hash: 3d38c...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Mitt løsnet i dusjen. Men var noen cm som var skikkelig vonde. Er jo det med all plaster, noen steder er der vondt. Anonymous poster hash: 24f56...6ff Men fint å høre at ikke bare jeg synes det er vondt å rive av slikt:) Anonymous poster hash: 3d38c...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Det gjør vondt noen steder pga plasteret sitter fast i håret 😅 Anonymous poster hash: 2dd1b...313
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Jeg kjente ingenting pga epiduralen! Røsket av plasten, skviste magen min for å klemme ut mest mulig blod etc, kjente ikke en dritt:) Anonymous poster hash: 60b70...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå