Gå til innhold

Haha, jeg er pinglete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ut å gå tur i sted,vi jakter på poster...Og for å komme til dagens post måtte vi inn i en innhegning for hester og idag stod de selvsagt ved porten..Vi bestemte oss for å gå rundt og inn ett annet sted.Vi fant en åpning men de tre hestene oppdaget det og kom..Jeg og 4 åringen omtrent løp avgårde før de kom mens mannen prøvde å få eldste inn der,og da kom jo hestene - skikkelig kjælne.Snuste mannen i nakken..Vi kom oss avgårde og når vi skulle til bilen så stod de jammen meg der og kom å møtte oss..Og jeg er jo så redd slike store dyr men etter å ha gått ett par omveier rundt hestene kom jeg meg ut,men ene hesten hadde planer om å bli med meg og nesten presset meg inn til gjerdet..Når jeg kom på utsiden så kunne jeg klappe de,men føler meg ikke trygg inne hos dem,3 slike store dyr blir litt voldsomt for meg..Klarte jo å vise ovenfor ungene at jeg var redd også 😕 Men jeg overlevde og føler meg litt stolt at jeg faktisk turte å gå helt inntil dem 😉

Anonymous poster hash: b02b9...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lov å gå inn til hester på den måten???

Og er det i hele tatt forsvarlig. Dere vet jo ikke hvordan disse hestene vil reagere. Hva hvis de hadde trsmpet ned fireåringen din?

Anonymous poster hash: dc5d3...4d6

Skrevet

Jeg blir helt matt jeg av voksne folk som bare traver inn i en hesteinnhengning uten å tenke seg om. Det er ingenting å være stolt av

Anonymous poster hash: 1bfc7...652
Skrevet

Det er ikke lov å gå inn til andres hester.

Anonymous poster hash: f0fa3...791

Skrevet

Stien var merket av og gikk gjennom der,det var avtalt med han som eier hestene og de som har lagt ut postene...Gikk ikke an å gå utenom.

Hi

Anonymous poster hash: b02b9...e54

Skrevet

Og hvor ble det av hi da??

Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 3d490...1f7

Skrevet

Hun har svaret over deg. Eller synes du hun skulle svart med litt forskjellig svar nedover siden?

Anonymous poster hash: 39288...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...