Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Noen som har gjort det? Jeg gruer meg. Skal trekke to tenner den dagen jeg setter på regulering oppe , og to tenner nede uken etter (med en dag mellom trekningen da) Ser form meg mye smerter 😳 Anonymous poster hash: 6d381...b30
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Når en barneskoleelev takler der uten særlig klaging takler nok du det greit også 😉 Sønnen min gjorde det, og det gikk veldig greit. Anonymous poster hash: 64cff...f06
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Litt ekkelt akkurat når tanna kommer ut, men det går jo bra med bedøvelse. Anonymous poster hash: 519ae...851
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Tror jeg har trekt 4 eller 5 tenner pga regulering. Er tydeligvis liten i kjeften 😜 Det er ekkelt når den dras ut, men det gjør ikke vondt. Ba de alltid pøse på med bedøvelse. Er også ekkelt etterpå, fordi man får et mykt søkk i munnen. Føles så rart. Men det også gror seg til. :-) I det store og hele er det mest ekkelt 😜 Anonymous poster hash: 43897...4ce
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Datteren min gjorde det da hun var 10. Helt uproblematisk. Anonymous poster hash: ba388...11f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Joda, jeg overlever nok. Bare redd det skal gjøre vondt i ettertid 🙈 Og er spent på hvordan det blir å spise når de trekker så mange tenner på en gang . Anonymous poster hash: 6d381...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå