Gå til innhold

Trekke tenner pga regulering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Jeg gruer meg. Skal trekke to tenner den dagen jeg setter på regulering oppe , og to tenner nede uken etter (med en dag mellom trekningen da)

Ser form meg mye smerter 😳

 

Anonymous poster hash: 6d381...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en barneskoleelev takler der uten særlig klaging takler nok du det greit også 😉

 

Sønnen min gjorde det, og det gikk veldig greit.

 

Anonymous poster hash: 64cff...f06

Skrevet

Litt ekkelt akkurat når tanna kommer ut, men det går jo bra med bedøvelse.

 

Anonymous poster hash: 519ae...851

Skrevet

Tror jeg har trekt 4 eller 5 tenner pga regulering. Er tydeligvis liten i kjeften 😜 Det er ekkelt når den dras ut, men det gjør ikke vondt. Ba de alltid pøse på med bedøvelse.

Er også ekkelt etterpå, fordi man får et mykt søkk i munnen. Føles så rart. Men det også gror seg til. :-)

I det store og hele er det mest ekkelt 😜

 

Anonymous poster hash: 43897...4ce

Skrevet

Datteren min gjorde det da hun var 10. Helt uproblematisk.

 

Anonymous poster hash: ba388...11f

Skrevet

Joda, jeg overlever nok. Bare redd det skal gjøre vondt i ettertid 🙈 Og er spent på hvordan det blir å spise når de trekker så mange tenner på en gang .

 

Anonymous poster hash: 6d381...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...