Gå til innhold

Svigerfar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå tenker dere nok at jeg skal henge ut og klage på svigerfaren min, men neida, tvert i mot!

Han kom hit på formiddagen idag og spurte om ikke jeg kunne gjøre meg klar og bli med han ut en tur. Og det gjorde jeg. Han kjører til byen og sier vi skal handle tørketrommel - til meg!!

Tørketrommelen vi hadde tok kvelden for et og et halvt år siden. Og med tre barn og to voksne i hus har vi en del klesvask og det er mye å henge opp. Jeg har rett og slett ikke prioritert tørketrommel, det er tungvint og tar tid å henge opp alt, men det går jo... svigerfar derimot synes så synd i meg så nå måtte han ordne det for oss før han selv dro på ferie. For en mann!

Anonymous poster hash: 18859...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå tenker dere nok at jeg skal henge ut og klage på svigerfaren min, men neida, tvert i mot!

Han kom hit på formiddagen idag og spurte om ikke jeg kunne gjøre meg klar og bli med han ut en tur. Og det gjorde jeg. Han kjører til byen og sier vi skal handle tørketrommel - til meg!!

Tørketrommelen vi hadde tok kvelden for et og et halvt år siden. Og med tre barn og to voksne i hus har vi en del klesvask og det er mye å henge opp. Jeg har rett og slett ikke prioritert tørketrommel, det er tungvint og tar tid å henge opp alt, men det går jo... svigerfar derimot synes så synd i meg så nå måtte han ordne det for oss før han selv dro på ferie. For en mann!

Åhh for en flott å snill svigerfar!! Du er veldig heldig! Høres ut som dere har et godt forhold:)

Anonymous poster hash: 80a38...7ef

Skrevet

Så heldig du er som har så snill svigerfar ☺

Jeg skal heller ikke klage, men det har han aldri gjort 😉

Skrevet

For en god mann :)

Så koselig at du deler historien, Hi. Når han kommer hjem fra ferie, vis ham at dere setter pris på ham, f.eks. handle inn litt mat om han kommer hjem på et tidspunkt på døgnet hvor han ikke får handlet, inviter ham på middag osv.

Anonymous poster hash: eec7b...689
Skrevet

Synes heller han burde ha dengt sønnen som tydeligvis ikke hjelper til med klesvask eller evt tatt med sønnen jeg da......

Anonymous poster hash: db752...4c5
Skrevet

Har også en fantastisk svigerfar. Han har ikke kjøpt tørketrommel til meg (for det trenger jeg ikke at han gjør), men han har gjort tusen andre små og store ting for oss oppigjennom årene. Ofte før vi har rukket å spørre.

Anonymous poster hash: f9d93...fb1
Skrevet

Synes heller han burde ha dengt sønnen som tydeligvis ikke hjelper til med klesvask eller evt tatt med sønnen jeg da......

Ta deg en bolle og tygg den godt!! Makan til oppgulp!

Anonymous poster hash: 44840...848

Skrevet

Så bra hi. Heldige vi som har gode, snille svigerfedre. Gull verdt!

Skrevet

Så hyggelig :)

Jeg har også fantastiske svigerforeldre <3

Anonymous poster hash: 1972c...000

Skrevet

😂

Sønnen bidrar med så mye annet i hverdagen at klesvask er et ikkeproblem. Og som sagt har jeg heller ikke prioritert blant annet tørketrommel selv fordi det virkelig ikke er et så vanvittig stort problem for meg, hadde det vært det hadde vi nok løst det for leeenge siden. Men svigerfar derimot han ville ikke ha mer av dette så han tok meg med for at jeg skulle velge akkurat den trommelen jeg ville ha til det behovet jeg mener vi har. Trommelen står til og med i mitt navn, hvis det noen gang skulle bli en diskusjon, sa svigerfar og blunka 😉

Det var altså en gave til meg fra svigerfar, derfor også rimelig naturlig at det var jeg som ble med. Sønnen hadde uansett ikke hatt mulighet til å bli med da han var på jobb for å forsørge familien sin økonomisk. Og sønnen er en mann som fortjener alt annet enn deng.

Skrevet

Høser ut som du har en virkelig flott svigerfar :) Så snillt gjort

Skrevet

😂

Sønnen bidrar med så mye annet i hverdagen at klesvask er et ikkeproblem. Og som sagt har jeg heller ikke prioritert blant annet tørketrommel selv fordi det virkelig ikke er et så vanvittig stort problem for meg, hadde det vært det hadde vi nok løst det for leeenge siden. Men svigerfar derimot han ville ikke ha mer av dette så han tok meg med for at jeg skulle velge akkurat den trommelen jeg ville ha til det behovet jeg mener vi har. Trommelen står til og med i mitt navn, hvis det noen gang skulle bli en diskusjon, sa svigerfar og blunka 😉

Det var altså en gave til meg fra svigerfar, derfor også rimelig naturlig at det var jeg som ble med. Sønnen hadde uansett ikke hatt mulighet til å bli med da han var på jobb for å forsørge familien sin økonomisk. Og sønnen er en mann som fortjener alt annet enn deng.

Misunner deg den svigerfaren der altså 💛 Jeg har aldri fått et rødt øre av svigers. Ikke en gang til jul. Da er det til "oss", men alltid noe som mannen ønsker seg eller bare han kan bruke 🙄

Anonymous poster hash: d5234...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...