Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Satt i sofaen som forøvrig er lys og i stoff. Har vært dårlig en stund nå (forkjølelse) så måtte jeg hoste da, kjentes ut som det kom en fis men den varte jo så lenge. Så ble jeg helt varm i trusa, skjønte jo at noe var galt. Joda, jeg basja meg ut i sofaen 🙈 Springer nå mellom sofa og do for å ikke drite på meg igjen. Synes så synd på meg selv nå. Måtte bare få syte litt. Anonymous poster hash: 02557...3e1
Hengebukksvinet Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Huff da.Ble det flekker på sofaen?Det ville vært ille!
Marriet Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Huff! Vet du, mannen min gjorde det i sengen. Begynner å bli en stund siden nå. Han var i elendig form og så skjedde det. Jeg ble først rimelig sint faktisk. Tenkte og sa ting som ærlig talt, voksne folk osv osv. Skifta på senga og vurderte å legge meg på gjesterommet. Jeg VET det var en overreaksjon, men jeg var trøtt og sliten og synes det var forferdelig ekkelt. Men så skjedde det noe! Jeg så hvor lei seg han ble, og veldig skamfull! Jeg fikk så vondt inni meg, han hadde jo ingen kontroll og gjorde det selvsagt ikke med vilje. Jeg veit ikke hvorfor jeg skriver det her, men poenget mitt er vel at det er en drittsituasjon, bokstaveligtalt, men at du ikke er aleine! God bedring til deg
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Huff jo, det ble jo en stor flekk i sofaen 😔 Jeg som har vasket alle trekk på sofan i helga så klarer jeg og drite på meg. Heldigvis er mannen på reise nå så jeg får ordnet opp til han kommer hjem. Godt å høre vi er flere som har gjort det samme, synes veldig synd i mannen din den gang han gjorde det, tror jeg har ekstra med sympati for sånt akkurat nå Vet ikke om jeg skal le eller gråte her jeg sitter med 2 store nattbind i trusa og springer mellom do og sofa. Hi Anonymous poster hash: 02557...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Unnskyld at jeg ler 😂😂 Huff.. er ikke noe kjekt. Jeg bæsjet på meg i butikken for ikke lenge siden 🙈🙈 Anonymous poster hash: 05246...646
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Jeg har en tarmsykdom, og vet derfor hvor utrolig kjipt det er!! Anonymous poster hash: ff423...d55
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Har fått i meg bleier nå 😩 Dette var en fin start på uka 😂 Føler veldig med dere andre som har opplevd det samme, grusomt. Iallefall du som bæsja deg ut på butikken 😂 Hi Anonymous poster hash: 02557...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Har fått i meg bleier nå 😩 Dette var en fin start på uka 😂 Føler veldig med dere andre som har opplevd det samme, grusomt. Iallefall du som bæsja deg ut på butikken 😂 Hi Anonymous poster hash: 02557...3e1 Huff ja 🙈🙈😂😂 Anonymous poster hash: 05246...646
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 All min sympati! Selv ble jeg matforgiftet på storbyferie en gang. Sprang "hjem" i forveien for å gå på do. Har aldri hatt det så ubehagelig i hele mitt liv. I det jeg omsider kommer inn på badet på hotellet, kjenner jeg at det renner varmt nedover bena. Halvveis i sjokk, gikk jeg bare rett inn i dusjen med klær på Dusjet av meg så godt jeg kunne, mens jeg gråt og lo om hverandre. God bedring! Anonymous poster hash: 20ecb...7e2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Jeg bæsja på meg rett før jeg skulle på bussen for en to og en halv timers tur. Ingen mulighet til å gjøre noe, så jeg tok en ekstra genser fra bagen og knøt omkring livet og grov ut det grøvste fra trusa med papir. Vaska henda i snø og brukte håndsprit. Ikke den beste turen, men jeg var syk og satt mest i ørska. Anonymous poster hash: b18f6...489
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Mannen min bæsja seg ut i bilen to måneder etter vi fikk den. Han ble slutt dårlig i magen og vi rakk ikke komme noen vei før det gikk galt. Nybillukta forsvant fort ... 😂 Anonymous poster hash: e5c2b...b99
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 Mannen min bæsja seg ut i bilen to måneder etter vi fikk den. Han ble slutt dårlig i magen og vi rakk ikke komme noen vei før det gikk galt. Nybillukta forsvant fort ... 😂 Anonymous poster hash: e5c2b...b99 Akutt dårlig, ikke slutt dårlig Anonymous poster hash: e5c2b...b99
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Jeg bæsjet på meg en gang hvor jeg gikk på trilletur.. Det værste var at jeg stod og vrei om nøkkelen i døra på vei inn til do.. Da hadde jeg allerede holdt meg i 20 min. Det var diare og jeg sprengte hele buksa med møkk.. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre!! Gikk i dusjen og vrengte av meg alt. Kastet klærne og dusjet.. Det værste jeg har opplevd!!!! Anonymous poster hash: 33e9b...33f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Sikkert stygt av meg å si, men jeg føler meg faktisk litt bedre når jeg hører deres historier 😂 Tusen takk damer, dere har herved gjort dagen min en smule bedre 😊 Hi Anonymous poster hash: 02557...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 Huff! Vet du, mannen min gjorde det i sengen. Begynner å bli en stund siden nå. Han var i elendig form og så skjedde det. Jeg ble først rimelig sint faktisk. Tenkte og sa ting som ærlig talt, voksne folk osv osv. Skifta på senga og vurderte å legge meg på gjesterommet. Jeg VET det var en overreaksjon, men jeg var trøtt og sliten og synes det var forferdelig ekkelt. Men så skjedde det noe! Jeg så hvor lei seg han ble, og veldig skamfull! Jeg fikk så vondt inni meg, han hadde jo ingen kontroll og gjorde det selvsagt ikke med vilje. Jeg veit ikke hvorfor jeg skriver det her, men poenget mitt er vel at det er en drittsituasjon, bokstaveligtalt, men at du ikke er aleine! God bedring til deg Min også - men jeg var veldig forsiktig med å ikke nevne det for han igjen! Anonymous poster hash: d061f...fb6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 Haha, uff da! 😂 Da jeg var 16 år, bodde på hybel og levde et sosialt liv som elev ved vgs. var jeg og venninnene mine ut åbdrakk kaffe latte på en cafe. Jeg ble plutselig kjempe dårlig i magen og BÆSJET MEG UT! Hadde lys bukse på, så det ble en stor bæsjeflekk i rumpa. Herregud, så flaut. Jeg fant på en unnskyldning og dro hjem. Laaaang vei å gå til hybelen. Ved en trafikkert vei. Var heldigvis ganske seint på kvelden, men det kom flere biler forbi likevel. Da bilene kom kjappet jeg meg å sette meg ned på rekverket ved fortauet 😂 Måtte gjemme bæsjeflekken i rumpa. Anonymous poster hash: df30f...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå