Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg svarte på den andre tråden - at jeg ikke syns fillers er pent. Hadde da en god venninne på min egen alder i tankene. Hun bruker botox, fillers, restylane osv (vet ikke hva alt heter). Bare litt, bare sånn helt diskret. Hun er fra før en utrolig vakker kvinne, så det er bare for å stoppe enkelte tidlige aldringstegn. Så gikk jeg inn og fant et gammelt profilbilde av henne og sammenlignet med et nytt. Og herregud for en ekstremt forskjell! Hun hadde nå en del fyldigere lepper, mindre rynker enn før, mer runde kinn, mer hevede øyebryn. Men samtidig ser hun fullstendig oppblåst og livløs og merkelig ut i ansiktet. På det andre, gamle, bildet bare stråler hun, et blendende smil med passe tynne/tykke lepper, noen fine smilerynker og et litt markert, flott ansikt. Den gode gamle venninnen min er nesten forsvunnet. Hun er fortsatt en usedvanlig vakker kvinne (og smart, dyjtig, snill og morsom), men glansen og utstrålingen hun hadde i ansiktet tidligere er bare fjernet med alle injeksjonene. Så dere som fortsatt er unge: ikke gidd å gjør samme feilen, da. Dere er vel fine nok som dere er? Anonymous poster hash: cb9a3...1c4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Det er virkelig ikke pent. Bare se på Linni Meister, hun har blitt helt stiv og mimikkløs. Anonymous poster hash: 7cbcb...f34
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Eller så bruker hun filter på snap Chat.. Anonymous poster hash: 986d2...d06
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Eller så bruker hun filter på snap Chat.. Anonymous poster hash: 986d2...d06 Ja, hun bruker nok filter, men jeg omgås henne jo også irl, så det er ikke kun filteret sin skyld. Men man merker det ikke fullt så godt i virkeligheten når man ser henne jevnlig - det var gamle venner som sa at de ikke kjente henne igjen lenger på Facebook-bildebe som gjorde at jeg begynte å tenke over det (altså - jeg har lagt merke til det tidligere også, og tenkt at det var synlig, men ikke at hun var blitt ugjenkjennelig). Det er så synd, for hvis det virkelig var noen som ikke hadde behøvd å fikse på utseendet, så var det henne. Anonymous poster hash: cb9a3...1c4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Tenkte også på å ta botox i sinnarynken men jeg fikk den faktisk bort ved å bruke en maskin som skal gi ansiktet et løft (Tua Tre'nd, hva er det med streken? merkelig..) Er veldig glad jeg ikke tok botox eller fillers da du får et oppblåst utseende. Du ser kanskje bra ut i starten men i lengden får man dette oppblåste utrykket som gjør at du faktisk ser eldre ut. Så enig, gå heller for naturlige løsninger enn å satse på fillers. Anonymous poster hash: eebf4...81d
nasse nøffen Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 jeg har en sånn sovelinje på en måte. Under øyet.. irriterer meg... På butikken har jeg jo sett ulike kremer og en sånn laser ding???? Funker vel ikke?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Erase 3 minutes funker som juling. Bruker den selv og trenger ikke fillere😊 Anonymous poster hash: 0d271...739
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Erase 3 minutes funker som juling. Bruker den selv og trenger ikke fillere😊 Anonymous poster hash: 0d271...739 Hvor kjøper du den? Anonymous poster hash: 1d918...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå