Gå til innhold

Baby 10mnd nekter å sovne i sin egen seng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd det meste.

Så nå legger hun seg i min seng og sovner på fem minutt. Jeg legger henne opp i sin seng og hun sover til 5-6 neste dag.

Mange maser på at hun må ligge i sin egen seng. Men da finner hun ikke roen. Skal klatre og begynner til slutt å hyle. Har også ei på snart 6 som skal legge seg og jeg kan ikke bruke hele kvelden på baby da.

Kan vi ikke bare gjøre det sånn da? Leit når alle skal legge seg oppi alt hele tiden.

Pappen døde for tre mnd siden og jeg har mer enn nok med hverdagen som den er føler jeg.

Anonymous poster hash: 5fa28...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du gjøre det sånn! Kondolerer så mye med barnefar 💖

Anonymous poster hash: 53fa1...de6

Skrevet

Vi samsov til begge var to vi.

Bare kos. Og null problem med egen seng.

Du må bestemme hva som funker i din familie. Drit i alle andre.

Kondolerer med kjæresten din!

Anonymous poster hash: 27d74...d23

Skrevet

Du kan godt la ham sovne i din seng nå, men på et eller annet tidspunkt må du ta kampen. Jeg har en venninne som endte med å ha sønnen i senga til han var 13. Har var jo for lenge siden så stor at hun ikke orket å bære ham over i egen seng.

Anonymous poster hash: 766ab...21e

Skrevet

Uff, kondolerer så mye. Så klart du bare kan gjøre det sånn. Barnet trenger kanskje å kjenne lukten av deg for å sovne, føles vel tryggere i din seng. Akkurat nå gjør du det du må for at hverdagen skal gå rundt så lenge det er noenlunde fornuftig 💜

Skrevet

Ikke hør på andre som maser. De har ingenting med det å gjøre og de har ikke peiling, om de så har 7 barn hver. 

Og dessuten er samsoving koselig og positivt for både deg og barnet. Og for din del, kanskje spesielt nå når du har mistet barnets far (Kondolerer, det må være frykteog tøft for deg. Jeg også enke).

Tenk også på de fleste abdre pattedyr. De sover jo ikke langt borte fra babyene sine? De sover i klumper, tett tett sammen - det er det som er naturlig.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2564657/A-unique-new-BBC-experiment-animal-sleeping-patterns-aims-out.html

Anonymous poster hash: 7614b...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...