Gå til innhold

Antakelig langt barn - hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får høyst sannsynlig et barn som blir langt. Hvilke vogner har lang liggelengde? Er både interessert i kombi-/duo-/dypvogner og sportsvogner. Hvor høy vekt tåler vogna?

Anonymous poster hash: 8e64b...60e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere skal over på sportsvogn anbefaler jeg babyjogger city elite. Veldig lang og god i ryggen. Eneste jeg ikke likte med den var at den ikke kunne settes helt opp slik at ryggen ble 100% rett, men fant ut at det selges tilbehør for 50 Kr slik at man får den helt rett. Veldig kjekt når de blir litt større.

God og stødig vogn. Mest fornøyd med dem av de jeg har hatt. Barnet vårt er over gjennomsnittet på høyde.

Ellers så hadde simo duovogn goood plass i bagdelen, men selve vognen synes jeg var tung og stor.

Anonymous poster hash: 8b425...ec0

Skrevet

Når dere skal over på sportsvogn anbefaler jeg babyjogger city elite. Veldig lang og god i ryggen. Eneste jeg ikke likte med den var at den ikke kunne settes helt opp slik at ryggen ble 100% rett, men fant ut at det selges tilbehør for 50 Kr slik at man får den helt rett. Veldig kjekt når de blir litt større.

God og stødig vogn. Mest fornøyd med dem av de jeg har hatt. Barnet vårt er over gjennomsnittet på høyde.

Ellers så hadde simo duovogn goood plass i bagdelen, men selve vognen synes jeg var tung og stor.

Førstnevnte tåler forresten ganske høy vekt. Husker ikke eksakt, men mener det er 25 kg +

Skrevet

Hadde city elite til min første og den lå hun godt i til omhUn var 3,5 år, lang rygg. Vet ikke hvordan bagen er da vi ikke hadde den.

Skrevet

Stokke trailz har iallefall lang bag. Usikker på sportsdelen.

Anonymous poster hash: 622ef...429

Skrevet

Emmaljunga super viking eller viking. Sportsdelen er 105 cm 👍

Skrevet

vi har en Brio Happy og har vært fornøyd med den. Vårt barn er også lang og han hadde god plass i bagen og har fortsatt god plass i sportsdelen når han nå nærmer seg to år.

Anonymous poster hash: e7003...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...