Gå til innhold

Forsvinner melken om jeg bare ammer morgen/formiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 10mnd og har avvent seg selv den siste mnd. På natt har hun omtrent aldri spist. Innimellom hun starter dagene kl 5 og da får hun. Nå vil hun bare ta brystet morgen og formiddag. På kveld er d kun biting 😱 Så da får hun tilbud om en flaske.

Drikker rundt tre flasker i døgnet i tillegg til amming. Drikker rundt 120ml pr gang.

Men om jeg kun ammer morgen og formiddag så tilpasser vel produksjonen seg ?

Anonymous poster hash: bc9be...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tilpasser seg. På slutten ammet jeg bare om kvelden. Jeg sluttet å amme for 1 mnd siden og har fortsatt melk...

Anonymous poster hash: 157f6...978

Skrevet

Det tilpasser seg. På slutten ammet jeg bare om kvelden. Jeg sluttet å amme for 1 mnd siden og har fortsatt melk...

Anonymous poster hash: 157f6...978

Dette. Bortsett fra at jeg sluttet å amme for over 1 år siden, og fortsatt kan det renne ut litt med (u)jevne mellomrom. ☺️

Anonymous poster hash: 7683c...dd3

Skrevet

👍 takk for svar:) da gir vi flakse på kveld, hun biter av meg brystvorten🙈

Mens på morgen suger hun bare... Så aner ikke hvorfor hun biter så voldsomt på kveld. Melken kommer fort, håndpumper litt først.

Skrevet

De siste gangene jeg ammet, ammet jeg hver tredje dag.

Anonymous poster hash: 07374...168
Skrevet

Hos meg forsvant melken gradvis da jeg bare ammet på kvelden. Men det ble veldig lite amming da, gjorde det ved legging, og han sovnet som regel etter ca 5 minutter.

Anonymous poster hash: 0b8b0...83f
Skrevet

Dersom hun biter, trykk hodet hennes forsiktig mot brystet, da må hun slippe taket for å få luff. Min bet også, men d ga seg fort med den metoden.

Anonymous poster hash: 6c97a...6a2

Skrevet

Hadde hun vært rolig så hadde jeg kanskje fått det til. Men hun blir rasende gal ved puppen på kvelden. Biter skikkelig til, med vilje. Kaster seg alle veier og vil opp og stå. Hyler til hun får flasken.

Skrevet

Høres veldig gjenkjennelig ut! Har en jente på snart 11 mnd som som regel kun ammes på kveld og tidlig morgen. Hun har også begynt å bite, når jeg skvetter til, begynner hun å le.. Og det gjør jo så vondt! Nå er hun syk, ammer da litt mer. Jeg har ikke spreng, men igår kveld kjente jeg at brytere virket tunge, fordi hun ikke ville ha.

Anonymous poster hash: e2b1e...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...