Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Vannet gikk for et par timer siden og jeg er nå lagt inn. Kjenner rier, men ikke blitt undersøkt om det er åpning ennå:-) spennende timer mot morgenen:-) Anonymous poster hash: 3ff19...66a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Lykke til! Anonymous poster hash: a6897...fc4
E.E.E. Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Så herlig! 😀 Masse lykke til! ☺☺☺ Nesten så jeg blir litt misunnelig. 😄😄 Det er en fantastisk opplevelse! 💞💞💞 Vi har tre barn og er ferdig.. Kjenner det er litt vemodig at vi aldri skal oppleve det igjen... Men gleder meg allerede masse til å få barnebarn da. 😄😄 Selv om eldste bare er 16 år, så får jo håpe det er en stund til. 🙈😄😄 Heldigvis er minstemann bare 4, og mellomste 11, så det er fortsatt liv i huset i mange år til. Så håpet er at det er barnebarn her innen minste flytter ut. 😄😄😄 Masse lykke til med fødsel og baby. ☺☺☺
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Lykke til! Du er superwoman!! Dette klarer du. Snart e baby i armene dine. Snart er du i mål 👍🏻 Anonymous poster hash: dd786...e69
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Takk for hilsninger:-) like før halv 4 ble vi foreldre til en liten gutt:-) gleder meg til senere idag når storebror kommer på besøk:-) Anonymous poster hash: 3ff19...66a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Gratulerer!! Anonymous poster hash: b6ca6...f2e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Gratulerer!! Tenker tilbake på da min eldste gutt kom å besøkte lillebror på sykehuset 😍 Det var helt fantastisk. Kos deg med gutta dine! 💙💙 Anonymous poster hash: 104d4...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå