Gå til innhold

Når barnet klatrer ut av sprinkelsenga......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår på 2 år klarte for første gang å klatre ut av sprinkelsenga. Er det da på tide å gå over til juniorseng? Hvordan gikk overgangen for dere? Var det slik at barnet gikk mye ut av senga?

Anonymous poster hash: d00fe...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde gjesteseng ved siden av. Barnet klatret over på den. Brukte derfor sprinkelsenga en god stund. Over på jr seng - lurt med sengehest i så fall.

Anonymous poster hash: abf15...444
Skrevet

Vi byttet seg og fikk egentlig mindre problemer med at han gikk ut av senga. Han satt til og med i senga og ropte på oss om morgenen heller enn å gå ut selv.

Anonymous poster hash: 7ce9c...d30

Skrevet

Så lenge senga ikke er for kort er det ingen grunn til å bytte (med mindre dere trenger sprinkelsenga til et annet barn). Juniorene er helt unødvendig. Det går fint å gå rett fra sprinkelsenga til vanlig voksen seng.

Anonymous poster hash: 6487a...749

Skrevet

min kunne fra ca 1 år,men gjorde det aldri, kun når jeg sa han kune :)

Skrevet

Vi byttet til juniorseng ved 1,5 år.

Da begynte han endelig å sove rundt!

Men gikk endel ut av senga en periode.

Anonymous poster hash: 92c07...b07

Skrevet

Vi byttet til juniorseng ved 2 års dagen cirka med begge jentene. Det gikk veldig greit, jeg satte av god tid de første kveldene og fulgte en del ganger tilbake til senga uten å kommentere det noe særlig, bare sa at "nå er det natta og da må du være i senga". Stilte meg gjerne utenfor rommet og brettet tøy noen kvelder. Den første kvelden var det msnge turer opp, med det ikke mange kvelder før de stort sett ble i sengen etter eventyr og natta klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...