Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Får opp et forslag om en app på Facebook: Social Analyser Her kan du visstnok se hvem som nettopp besøkte profilen din. Er det noen som vet om dette funker??? I så fall må jeg slutte å snoke NÅ😳😳😂😳😳 Anonymous poster hash: a3214...c3a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Får opp et forslag om en app på Facebook: Social Analyser Her kan du visstnok se hvem som nettopp besøkte profilen din. Er det noen som vet om dette funker??? I så fall må jeg slutte å snoke NÅ😳😳😂😳😳 Anonymous poster hash: a3214...c3a Haha. Akkurat det samme tenkte jeg da jeg så den reklamen. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 24101...21c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Ta det med ro, Facebook deler ikke den informasjonen med noen. Snok i vei du
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Er du sikker?!? Denne appen så seriøs ut at jeg ble helt svett.... Snoking utgår en stund inntil jeg får det 100% bekreftet😳 Flere som har sett reklamen for appen? Er det bare tull? Anonymous poster hash: a3214...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå