Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Inspurert av den tråden om 1 mann og 4 koner. Ser at det ikkje er nokon som vil dele mannen si. Men kunne du tenkt deg å hatt fleire menn? Om det var "lovleg" i same grad som fleirkoneri (ikkje) er lovleg. Eller kva viss det faktisk var fullt lovleg og fritt fram? At det var sopass normalt at det ikkje ville sette deg utanfor det vanlege samfunnet om du hadde 4 menn? Eg har nok med ein. (trur eg😉.) Anonymous poster hash: 9c87c...fa1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Nei fader heller .. Fire sexmasende griser som ikke plukker sokkene sine opp etter seg!? Nei takk Anonymous poster hash: 4c47c...d06
Mumua Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Nei, dæven. Mer enn nok jobb og mas med en
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Hadde nok aldri orket, nei. Anonymous poster hash: b153f...4c7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 I dagliglivet holder det med en, seksuelt kanskje litt spennende med to. Men jeg mistenker at fantasien er mer pirrende enn virkeligheten. Anonymous poster hash: 5144d...954
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Ikke faen.. Men en kone i husholdet hadde vært en fryd! En hjemmeværende husmor som laget middag hver dag, vasket og brettet klær, tørket støv og kjøpte inn og husket på alle bursdager og julegaver.. Ei som elsket å rydde, sy, vaske, handle, klippe plen og passe barn! Hadde ikke nølt et sekund😂 Anonymous poster hash: 57c8a...8d9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Ja. Kunne lett ha hatt to. Har tilnærmet hatt det i flere år, og hadde jeg fått viljen min hadde vi bodd i samme hus og delt livet. Men til slutt ville de ikke godta den andre mannen i mitt liv, så jeg har måttet velge. De dekket veldig ulike behov. Den ene dekket mine sosiale, seksuelle og humoristiske behov. Den andre; mentalt sterk, økonomisk trygghet, og smartere. Gjett hvem jeg valgte.. Anonymous poster hash: 96093...61b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Ikke faen.. Men en kone i husholdet hadde vært en fryd! En hjemmeværende husmor som laget middag hver dag, vasket og brettet klær, tørket støv og kjøpte inn og husket på alle bursdager og julegaver.. Ei som elsket å rydde, sy, vaske, handle, klippe plen og passe barn! Hadde ikke nølt et sekund😂 Anonymous poster hash: 57c8a...8d9 Ha, viss eg hadde funne ein sånn mann, så kunne eg hatt to😂😂. Det hadde vore noko! Då kunne vi hatt to fulle inntekter og huset alltid i tipp topp stand. Og sidan menn ikkje får ungar så får vi ikkje ein heil skokk av dei heller. Nesten så eg må lufte det med mannen😂😂😉 Anonymous poster hash: 9c87c...fa1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 Ja. Kunne lett ha hatt to. Har tilnærmet hatt det i flere år, og hadde jeg fått viljen min hadde vi bodd i samme hus og delt livet. Men til slutt ville de ikke godta den andre mannen i mitt liv, så jeg har måttet velge. De dekket veldig ulike behov. Den ene dekket mine sosiale, seksuelle og humoristiske behov. Den andre; mentalt sterk, økonomisk trygghet, og smartere. Gjett hvem jeg valgte.. Anonymous poster hash: 96093...61b Den første, håpar eg?? Anonymous poster hash: 9c87c...fa1
Chupa chups Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 Ja. Kunne lett ha hatt to. Har tilnærmet hatt det i flere år, og hadde jeg fått viljen min hadde vi bodd i samme hus og delt livet. Men til slutt ville de ikke godta den andre mannen i mitt liv, så jeg har måttet velge. De dekket veldig ulike behov. Den ene dekket mine sosiale, seksuelle og humoristiske behov. Den andre; mentalt sterk, økonomisk trygghet, og smartere. Gjett hvem jeg valgte.. Anonymous poster hash: 96093...61b Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ikke jeg ikke valgt noen av de. En mann skal dekke alle behov. Men håper du valgte nr.2..?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 Ja takk! 2 hadde passet fint. Om en ikke vil ha sengekos hadde man alltids en annen Anonymous poster hash: 92cad...738
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #12 Skrevet 4. september 2016 Ville ha tatt den morsomme og sosiale. Penger kan jeg tjene selv. Anonymous poster hash: b153f...4c7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Jeg valgte den økonomisk trygge... absolutt snillest og mest stabil. Vil aldri være helt sikker på om jeg valgte rett, men jeg fulgte følelsen i magen som ga meg mest ro. Anonymous poster hash: 96093...61b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Jeg valgte den økonomisk trygge... absolutt snillest og mest stabil. Vil aldri være helt sikker på om jeg valgte rett, men jeg fulgte følelsen i magen som ga meg mest ro. Anonymous poster hash: 96093...61b Så trist for deg at du ikke har tatt deg en solid utdannelse og fått deg en god jobb der du tjener gode penger selv. Da kunne du valgt han som gjorde deg glad. Anonymous poster hash: 247bc...460
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 Ja, det kunne jeg. Anonymous poster hash: c2c7b...b85
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 Ikke for annet enn sex. Menn er mye jobb. Late, bedagelige, distre, fjerne og hjelpeløse. Tror det er mer enn nok jobb med en Anonymous poster hash: 73593...905
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #17 Skrevet 5. september 2016 Ikke for annet enn sex. Menn er mye jobb. Late, bedagelige, distre, fjerne og hjelpeløse. Tror det er mer enn nok jobb med en Anonymous poster hash: 73593...905 Min mann er ikkje slik. Så det stemmer nok ikkje. (men eg er!! Kanskje motsetnadar tiltrekkjer kvarandre, då er det vel sjanse for at eg hadde tiltrekke meg ein til arbeidsom og oppegåande mann om eg ville😂😂) Anonymous poster hash: 9c87c...fa1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #18 Skrevet 5. september 2016 Ikke for annet enn sex. Menn er mye jobb. Late, bedagelige, distre, fjerne og hjelpeløse. Tror det er mer enn nok jobb med en Anonymous poster hash: 73593...905 Haha, stakkars deg. Du har visst holdt deg unna kremen og gått for bunnslammet på mannemarkedet. Du må jo skjønne at ikke alle menn "er mye arbeid" 😂😂😂 Anonymous poster hash: 1c65f...2bc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 Lett 😂👍🏼 men ikke i samme hus tror jeg . Anonymous poster hash: 80184...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå