Gå til innhold

Tatovere bryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatovert bryn? Tenker på med stråteknikk.

Er du fornøyd? Var det vondt?

Er litt skeptisk... Jeg har tatovert eyeliner for noen år siden og ble direkte uvel av nåla langs kanten av øyelokket. Men har andre vanlige tatoveringer som selvfølgelig har gjort vondt, og har overlevd :P

Anonymous poster hash: e4c6c...2cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går så fort så den smerten du kjenner takler du lett :)

Synes ikke det var spesielt vondt jeg, tårene spratt men det var pga punktene hun traff. Gjort det 5 ganger nå så det kan jo ikke være så ille ;)

Anonymous poster hash: 6f2b9...b6a

Skrevet

Det er ikke pent. La vær.

Anonymous poster hash: fcef4...ebb

Skrevet

Det er ikke pent. La vær.

Anonymous poster hash: fcef4...ebb

Det jeg har sett av stråteknikk synes jeg ikke er så verst. Men når det er fylt i hele, kan det på mange se veldig unaturlig og påtegnet ut. Så jeg er delvis enig med deg. Men har overnappet i mange år så noe av brynet vil ikke vokse ut igjen, og det ser veldig rart ut. Så da må jeg jo tegne med penn hver dag allikevel. Som ender med å se en del unaturlig ut det også :forvirret:

Skrevet

Hvis du MÅ tegne så voldsomt er det sikkert bedre å la en proff gjøre det. Men det ser uansett ikke pent ut, og alt annet en naturlig, hvis det er det du er ute etter. Særlig når du har overnappede bryn fra før!

Skrevet

Uansett årsak og metode så er problemet med å tatovere bryn at moten endrer seg. For noen år siden skulle de være tynne, nå er det vel mer naturlig som er in (eller har det endret seg igjen), så hvis du tatoverer nå, kan det hende at du om noen år ønsker deg tynne igjen og da har du et problem...

Anonymous poster hash: 9ef9b...502

Skrevet

Ikke tatover deg under mensen.

Velg tatovør med omhu!

Anonymous poster hash: 38e70...b96

Skrevet

Vil gjerne høre flere erfaringer :)

Skrevet

Vurderer det samme👍

Anonymous poster hash: 9fb72...ea4

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...