Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Noen som vil rangere prevensjon fra dårlig til best med tanke på graviditet..?🙈  Anonymous poster hash: 89025...cb0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Sikre perioder er vel dårligst. Hormonspiral eller sterilisering er best.  Anonymous poster hash: 7130f...ee3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 P-stav er vel pittelitt sikrere enn hormonspiral siden den kan flytte seg eller falle ut. Prevensjon flest blir gravid på er p-piller og kondom.  Anonymous poster hash: d6f90...0a8
Luksusdyret Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Avholdenhet er vel den sikreste prevensjonen Den mest usikre må være fullamming, hoppe av i svingen og "sikre perioder". Det forundrer meg at noen i det hele tatt bruker det som prevensjon i 2016.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Vi hoppet av i svingen, bare det at jeg lot være å hoppe av en gang jeg red han. kunne se desperasjonen i øyne hans ble større og større når han nærmet seg klimaks. Jeg bare fortsette og fortsette. Når han ikke klarte å holde seg lengre kom han som aldri før. Det gikk som det måtte, men i ettertid har han sagt "det var verdt det" Vi var i utgangspunktet klar for barn, men det var ikke helt avklart.  Anonymous poster hash: 8cc98...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå