Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 For et par uker siden tok jeg mannen min på fersken med å skrive sexmeldinger med andre damer, skrev om det innpå her. Dette var dråpen som fikk det til å renne over etter lenger tid med et labert samliv, og vi har fått time på familievernkontoret for å jobbe med forholdet. Etter dette har kommunikasjonen og samlivet vært helt på bånn. Ingen krangling, men heller ingen kommunikasjon utenom det helt hverdagslige. Hadde håpt at han faktisk skulle gjøre en innsats nå, men nada. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han nå rett og slett. Noen råd? Anonymous poster hash: 9ed66...6b0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 9ed66...6b0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 gå ifra han og finn deg en som setter pris på DEG!! sexmeldinger med andre hadde vert kroken på døra!! Anonymous poster hash: 35550...4b1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Må nok vente til timen på familievernkontoret og se om det kommer noe ut av det. Anonymous poster hash: 23490...919
Anonym bruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 9ed66...6b0 Ett av to: Enten er han livredd og i sjokk. Eller han driter i forholdet. Anonymous poster hash: 0c6ee...f7a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Kommer ikke til å gjøre noe som helst før vi har vært på familievernkontoret, men hadde håpt at han skulle gjøre noe, hva som helst, for å vise at han vil jobbe med forholdet. Han virker ikke redd vertfall, helt vanlig bare uten å i det hele tatt ta på meg eller si noe mer enn hverdagslige ting. H Anonymous poster hash: 9ed66...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå