Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hjelper det virkelig på å holde seg våken/ bli mere våken? Har dere kaffemaskin hjemme? Jeg drikker ikke kaffe da jeg ikke liker det, men er til tider så trøtt om morgenen og fungerer ikke før det har gått lang tid så kaffe virker litt som en enkel løsning. Men det eneste jeg liker av kaffe er egentlig kaffe latte. Hadde en sånn maskin hjemme før men ikke nå. Så har dere, og hvordan? Og blir dere mer våken av kaffe? Anonymous poster hash: f2512...9a8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jeg føler meg ikke mer våken av kaffe men nyter smaken av kaffe, syns det er utrolig godt med en god kopp kaffe :-) Anonymous poster hash: b045d...480
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Jeg trodde jeg ble det før. Da hadde jeg drukket kaffe daglig i 20 år. Men etter at jeg sluttet en god periode og nå drikker det av og til merker jeg ingen forskjell på opplagthet/ at jeg våkner av det. Anonymous poster hash: e8b4f...1c2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Jeg føler meg iallfall mer våken av det! :-) Drikker en del energidrikker også.. Innbiller meg at det hjelper Anonymous poster hash: 5f0cb...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå