Gå til innhold

Hva burde straffen være for voldtekt av barn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme 'straff' som ofret får: Livstid

Anonymous poster hash: 1ccdc...263

Skrevet

Argh! Sånt orker jeg knapt å lese. Burde vært sperret inne og voldtatt daglig med en diger kaktus. I tillegg til en god gammeldags kastrasjon uten bedøvelse.

Anonymous poster hash: 5c24c...6bf

Skrevet

Kutte av baller og penis med en rusten skje.

Anonymous poster hash: e66bd...67b

Skrevet

Dødsstraff. Realiteten er en annen.. :( 

Anonymous poster hash: 8a54c...a81
Skrevet

India... De har så sykt store inngrodde problemer der borte...

Anonymous poster hash: 3e868...20f

Skrevet

Tja.. mange forslag kommer til meg.

- Kastrering uten bedøvelse

- Voldtatt med paraply, ananas og stikksag.

- Grisebank på daglig basis, i en periode på minst 20 år.

- Binde ham fast til en bil, og slepe ham over nylagt asfalt.

- Skudd i panna.

Anonymous poster hash: e67ee...666
Skrevet

Jeg synes strafgenivået i Norge er ganske greit. Det som er et problem er å få folk dømt. Det er en type forbrytelser det er alt for enkelt å slippe unna med.

Anonymous poster hash: d1f5a...edd

Skrevet

En del av meg tenker stille tortur.

Fastspent på en benk med vann dryppende mot pannen ble vist brukt i gamle dager. Dette var vist en helt forferdelig måte å bli pint på!

Eller ett lite rom med samme klassiske sang om og om og om igjen resten av livet.

En annen del av meg tenker med som glødende nåler under neglene, gjevnlig.

Ett plastrør i rektum, før piggtråd inn i røret og så fjern røret. Piggtråd blir igjen.

En liten dose heroin i ny og ne. Nok til å få han hektet, for så å nekte han dosen sin i noen dager.

Ååå, skulle hatt myndighet til å gjøre hva jeg ville med slike mennesker 😈😈😈

Anonymous poster hash: 8be0d...9f7

Skrevet

Kastrert! Dersom man har voldtatt et barn, ja da fortjener man virkelig det. 

Anonymous poster hash: f9fe6...ac2
Skrevet

Jeg synes strafgenivået i Norge er ganske greit. Det som er et problem er å få folk dømt. Det er en type forbrytelser det er alt for enkelt å slippe unna med.

Hvordan er det greit??

Man får jo så vidt straff for voldtekt og overgrep!

Anonymous poster hash: 8be0d...9f7

Skrevet

Som ei som ble voldtatt som barn føler jeg at jeg kan uttale meg (selvfølgelig ikke på vegne av alle som har opplevd det).

Jeg syns 15 år hadde vært fint, hvor alle årene også må brukes på terapi. Det hjelper ikke straffe med fengsel uten å rehabilitere..

Anonymous poster hash: a2ff0...1fc

Skrevet

Tja, i slike tilfeller er jeg for tortur. Dødsstraff er Ok etter lang tid under kummerlige og daglig penetrering av noe digert.

Anonymous poster hash: 5d38e...ae6

Skrevet

Sånne udyr fortjener bare en ting: en kule mellom øya. Ingen vits i å bruke mer ressurser enn nødvendig på sånt søppel...

Anonymous poster hash: 0d384...bde

Skrevet

Hva skulle være poenget med tortur?

Tror du det ville gitt færre voldtekter? Tror du det ville hjulpet offeret eller har du bare lyst til å kose deg med å se på at noen blir plaget?

Skrevet

Noe ala straffen Reek får...i game of thrones

Anonymous poster hash: ff4ab...669

Skrevet

Kastrering og forvaring. Og et stempel i panna for evig ydmykelse og advarsel for omgivelsene.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Å bli sperret inne i et mørklagt rom med "plystre på deg" på repeat!

Skrevet

Jeg ble regelmessig voldtatt fra jeg var 5 år. Ja, jeg ønsker at den mannen skulle havne i fengsel og få hjelp. Men jeg har ikke ønsket at han skulle tortureres på noen måte. Og hva hjelper det?

Anonymous poster hash: 08661...93c
Skrevet

Hva skulle være poenget med tortur?

Tror du det ville gitt færre voldtekter? Tror du det ville hjulpet offeret eller har du bare lyst til å kose deg med å se på at noen blir plaget?

Er du skade? Poenget med tortur er at monsteret skal føle litt smerte, dog ikke i nærheten av den smerte han har påført barnet. Hadde min baby/barn blitt voldtatt hadde jeg gladelig sett på litt tortur av den som hadde gjort det.

Skrevet

Jeg ble regelmessig voldtatt fra jeg var 5 år. Ja, jeg ønsker at den mannen skulle havne i fengsel og få hjelp. Men jeg har ikke ønsket at han skulle tortureres på noen måte. Og hva hjelper det?

Anonymous poster hash: 08661...93c

Jeg er helt sikker på at moren din gjerne skulle sett han lide

Skrevet

Det finnes mange forskrudde mennesker i verden og ingen psykologi kan forklare tankemåten deres. Da mener jeg at kastrering er på sin plass og livstidfengsel. De bør være buret inne,borte fra resten av mennesker. Jeg tror ikke det finnes heling for så stor grad av skade i hjernen.

Anonymous poster hash: 52794...32b

Skrevet

Når avisene skriver voldtekt, mene de da faktisk at små barn blir penetrere med penis? Er det i det hele tatt mulig? 

Når det kommer til straffen klarer jeg ikke å komme på noe som er "passende", men det bør være en selvfølge at de aldri kan gå fri igjen.

Anonymous poster hash: 16728...663
Skrevet

Kastrering og forvaring. Et menneske som, på grunn av sine syke lyster og på en så grusom måte, har ødelagt et annet menneskes liv, fortjener ikke noe sexliv. Samfunnet har ansvar for at denne personen aldri utsetter noen andre for det samme. Dersom nye barn blir nye offer for slikt avskum har samfunnet feilet.

Anonymous poster hash: 8ec48...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...